مدیرکل کانون پرورش فکری استان چهارمحال و بختیاری گفت: آیین بزرگداشت شب یلدا با عنوان "یلدای قصه‌ها" در کانون‌های پرورش فکری استان برگزار می‌شود.

آیین بزرگداشت شب یلدا در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، فرزاد رحیمی در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار داشت: جشن یلدای قصه‌ها با هدف احیای قصه‌های بومی ـ محلی، زنده نگهداشتن آیین و آداب شب یلدا، تحکیم بنیان خانواده و احیای رسالت اصلی کانون پرورش فکری در زمینه حفظ میراث قصه و قصه‌گویی امروز در کانون پرورش فکری شماره یک شهرکرد و فردا در مرکز فرخشهر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های مرکز شماره یک شهرکرد افزود: قصه‌گویی، شاهنامه‌خوانی، حافظ‌خوانی، شعرخوانی، نمایش و سرود با حضور آقایان جلالی، بیاتی، توکلی ساکنیان، بلالی و فرج‌زاده نویسنگان حوزه کودک و نوجوان استان برگزار می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری استان چهارمحال و بختیاری بیان کرد: جشن یلدای قصه‌ها ساعت 2 بعد از ظهر امروز در مرکز شماره یک شهرکرد با حضور اعضای ثابت کانون همراه با پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌های اعضاء برگزار می‌شود.

رحیمی خاطرنشان کرد: جشن یلدای قصه‌ها در مرکز فرخشهر با حضور اعضای ثابت که در زمینه ادبی فعال هستند و مسئولان دستگاه‌های اجرایی فرخشهر فردا در محل کانون پرورش فکری فرخشهر برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: قرائت متن‌های ادبی اعضای کانون، شاهنامه‌خوانی، حافظ‌خوانی، اجرای موسیقی و صرف انواع غذاها و آجیل‌های سنتی شب یلدا از برنامه‌های مرکز فرخشهر در این روز است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.