نمایش کمدی – موزیکال «عمارتخانه» به نویسندگی و کارگردانی «کیوان صباغ» از اول دی‌ماه در سالن اصلی تئاتر شهر مشهد اجرا می‌شود.

تئاتر «عمارتخانه» در مشهد به روی صحنه می‌رود

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از فارس این نمایش پس از یک سال تمرین و با پایان یافتن ماه صفر، به مدت 14شب به اجرا درخواهد آمد که در صورت استقبال مخاطبین، مدت زمان اجرای آن، تمدید می‌شود.

در این نمایش کمدی محمد جهانپا، سعید توکلی، ندا محمدی، مهری شمس، الهه پژوهی، امیراحسان امیرپور، حسین شجاعی، سحر شفیعی، مرجان علوی، سارا گل‌نژاد، حمید معصومی، محسن رضایی، فاطمه ابهری و سارا نوروزی ایفای نقش می‌کنند.

نوید برادران اکبرزاده دستیار کارگردان «عمارتخانه» است و حامد طاهری آهنگسازی این نمایش را بر عهده دارد. سمیه ارقبایی به عنوان گریمور و زینب رشتی به عنوان طراح لباس با این نمایش همکاری می‌کنند و محمدرضا تربتی مدیر صحنه و محمود کریمی طراح نور این نمایش است.

پیش‌بینی می‌شود با توجه به حضور تعداد زیادی از بازیگران مطرح تئاتر مشهد، «عمارتخانه» از نمایش‌های پرفروش امسال مشهد باشد که علاقه‌مندان می‌توانند پیش از شروع نمایش در ساعت 19 هر شب (به جز شنبه‌ها) از گیشه تئاتر شهر یا برای خرید بلیت تخفیف‌دار از سایت «مشهد گیشه» به نشانی www.mashhad-gisheh.ir مراجعه کنند.

گفتنی است، ارگان‌ها و نهادها نیز می‌توانند برای رزرو گروهی بلیت نمایش با شماره تماس 09154005266 تماس حاصل کنند.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.