قدس آنلاین- یزد : استاندار يزد گفت: ضروری‌ترین نياز انسان در حوزه بهداشت و درمان برخورداري از بيمه سلامت است تا هزینه‌های درماني كاهش يابد

براي كاهش ریسک‌های فردي صنعت بيمه تأسيس گرديده است

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، سید محمد ميرمحمدي در همايش سراسر رؤساي بيمه گري، درآمد و فناوري اطلاعات سازمان بيمه سلامت ايران اظهار داشت: يكي از بهترين نعمت‌های الهي نعمت سلامتي است و بايد تدابيري انديشيده شود تا از اين نعمت پاسداري و حفاظت كنيم.
وی افزود: براي كاهش ریسک‌های فردي صنعت بيمه تأسيس گرديده و در صنعت بيمه ضروری‌ترین بيمه، بيمه سلامت است كه خوشبختانه در دولت تدبير و اميد به اين حوزه توجه ویژه‌ای شده است.
استاندار تصریح کرد: يكي از افتخارات دولت يازدهم اجراي طرح تحول نظام سلامت در سراسر كشور است كه هزینه‌های درماني مردم به‌صورت قابل‌توجهی كاهش داد و با اجراي اين طرح در استان يزد در حال حاضر 98 درصد مردم يعني جمعيتي بالغ‌بر 85 هزار نفر تحت پوشش بيمه سلامت قرارگرفته‌اند.
وی خاطرنشان ساخت : در دولت تدبير و اميد هزینه‌های درماني و پزشكي مردم در شهرها به 6 درصد و در روستاها به 3 درصد کاهش‌یافته است و رضايت مردم نشان از اجراي موفق طرح تحول نظام سلامت در كشور دارد.

 استاندار يزد بابیان اينكه بين 30 تا 50 درصد تخت‌های بیمارستان‌های استان يزد را بيماران غيربومي اشغال نموده‌اند گفت: در حال حاضر 722 تخت بيمارستاني به تخت‌های درماني استان اضافه‌شده است و همه بیمارستان‌های استان آماده خدمت‌رسانی به بیماران بومي و غير بومي استان هستند.

وي اظهار داشت: پزشكان و پرستاران استان نيز دلسوز، مردم‌دار، برخوردار از اخلاق و متعهد هستند و با دريافت حداقل هزینه‌های خدمات پزشكي بيشترين توجه را به بيماران دارند.
میرمحمدی  تصريح كرد: اميدواريم با تداوم طرح تحول نظام سلامت در استان و سراسر كشور مردم نگرانی‌های گذشته را نداشته باشند، زيرا ملت بافرهنگ ايران لايق بهترين خدمات در حوزه‌های مختلف است.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.