قدس آنلاین – سبزوار : مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات درشهرستان سبزوار از افزایش ۴برابری کمک شهروندان به این ستاد نسبت به سال گذشته خبر داد.

رشد ۴ برابری کمک های مردم سبزوار به ستاد بازسازی عتبات عالیات

علی اکبر دلبری در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین در سبزوار با بیان اینکه از ابتدای اردیبهشت سال جاری تا کنون بیش از یک میلیارد و چهارصد و پنجاه میلیون ریال شهروندان سبزواری کمک های نقدی و غیر نقدی به این ستاد نموده اند افزود : این رقم نسبت به سال گذشته از رشد چهار برابری برخوردار بوده است.

 وی با بیان اینکه انجام کارهای فرهنگی نسبت آشنایی با معارف دینی و تبیین ارزشمندی این حرکت در کمک به بازسازی عتبات در سال جاری با قوت بیشتری صورت گرفته است ادامه داد: ستاد بازسازی عتبات از سال ۸۵ در سبزوار آغاز به کار نموده و جزء  ۶ ستاد مرکزی در استان خراسان رضوی نیز قرار گرفته است.

 دلبری همچنین با اشاره به خدمت رسانی خدام سبزواری در مراسم اربعین امسال به زوار حضرت ابا عبدالله حسین تصریح کرد: پس از رایزنی ها با ستاد برگزاری اربعین خدام سبزواری در موکب صاحب الزمان به خدمت رسانی به زوار پیاده مسیر نجف تا کربلا پرداختند.

 مسئول ستاد بازسازی عتبات در سبزوار با بیان اینکه بیش از ۶۸خادم مرد و زن از سبزوار در این موکب حضور داشتند اظهار داشت : ارائه بیش از یکصد و ده هزار غذای گرم به زائرین و نیز اسکان با هزینه ای بالغ بر۹۰میلیون تومان در همین راستا صورت پذیرفت .

 دلبری همچنین با بیان اینکه طلاکاری سه ایوان باب الرضا،باب المراد ،و باب القریش در حرم حضرت جواد برعهده خراسان رضوی است یادآورشد : مبلغ هر خشت طلای این ایوان ها معادل ۳۰۰هزار تومان است که خیرین با پرداخت آن می توانند نام خود را برروی خشت حک کرده و در یکی از ایوان ها به کارگیری نمایند .

وی با بیان اینکه هر ایوان از ۸هزار خشت طلا تشکیل خواهد شد خاطر نشان کرد : در حدود ۱۷۰خشت طلا توسط خیرین سبزواری خریداری شده و سند افتخار آن نیز به خیرین اهدا شده است. /  انتهای پیام

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.