کارگردان «۱۷۵ غواص» گفت: عبدالرضا هلالی بازیگر این فیلم سینمایی نبوده و تا چند روز آینده بازیگر نقش مداح اعلام می‌شود.

"هلالی" بازیگر نمی‌شود؟ 

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم سعید چاری کارگردان «175 غواص» در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، در خصوص اخباری مبنی بر تغییر نام این فیلم در رسانه‌ها توضیح داد: فیلم سینمایی «175 غواص» به «دایو» تغییر نام نداده است و «دایو» فیلم کوتاه داستانی دیگری با موضوع شهدای غواص و از تازه‌ترین محصولات باشگاه فیلم سوره حوزه هنری است که در مراحلی پایانی تصویربرداری قرار دارد و هیچ ارتباطی به این فیلم ندارد.

وی در رابطه به خبر اضافه شدن عبدالرضا هلالی به عنوان بازیگر نقش مداح این فیلم سینمایی نیز اعلام کرد: در حال حاضر هیچ کدام از مداحان اهل بیت به این پروژه اضافه نشده‌اند و اخباری که از حضور هلالی در این پروژه حکایت دارد صحت نداشته است. در حال مذاکره با چند مداح دیگر هستیم و تا چند روز آینده بازیگر نقش مداح فیلم سینمایی «175 غواص» قطعی می‌شود اما قطعا عبدالرضا هلالی در این پروژه حضور نخواهند داشت.

از آنجا که بخشهای بسیار زیاد فیلم «175 غواص» بر روی آب و دریا اتفاق می‌افتد گروه تولید روند بسیار سختی را در پیش دارند که قصد دارند تا تمعیداتی بیندیشند تا بخش‌های اصلی مار با کیفیت خوبی تولید شود.

فیلمبرداری این فیلم سینمایی قرار است که در تهران، شهرک سینمایی دفاع مقدس، اصفهان، مازندران و آبادان انجام شود. در حال حاضر فیلمنامه «175 غواص» طبق نظر کارگردان و مشاوران پروژه در حال بازنویسی مجدد است تا در زمان باقی‌مانده تا آغاز فیلمبرداری، فیلمنامه کار آماده شود.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: عملیات «کربلا 4» لو می‌رود و بخاطر این خیانت، لشگری که فرمانده‌ای آن را حبیب و حاج عبدالرضا بر عهده داشتند گرفتار عراقی‌ها شده و زمین گیر می‌شوند. در نتیجه این حرکت همه رزمنده‌ها شهید و مجروح شدند. در این حال حاج عبدالرضا می‌خواهد نیرو‌هایش را به عقب برگرداند اما حبیب مجروحین را تنها نمی‌گذارد... سال‌ها می‌گذرد و حبیب بر نمی‌گردد تا اینکه در سال 94 پیکر حاج حبیب توسط حاج عبدالرضا که اکنون رئیس تفحص است در یک گور دسته جمعی پیدا می‌شود که 175 غواص دست بسته را که زنده به گور شده بودند به خاک وطن باز می‌گرداند...

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.