مربی هندبال کانون اصلاح و تربیت تهران می گوید دوست دارد مربی آن دسته از کودکان و نوجوانان این کانون باشد که جرمشان سنگین تر است.

دوست دارم مربی بچه‌هایی باشم که جرم‌شان سنگین‌تر است

به گزارش قدس انلاین حمیدرضا یاسمنی مربی هندبال کانون اصلاح و تربیت تهران در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان این مطلب که ۲۰ سال است مسئولیت آموزش بچه های این مجموعه را برعهده دارد، گفت: ما روزهای فرد و از ساعت ۱۶ تا ۱۸ آموزش هندبال داریم.

وی با بیان این مطلب که ارتباطش با بچه های کانون به بعد از آزادی آنها نیز ادامه دارد، افزود: خیلی از این بچه ها به اشتباه مرتکب جرایمی شدند و در واقع گناهکار نیستند. ورزش یکی از راهکارهایی است که می تواند آنها را سریعتر به جامعه بازگرداند.

یاسمنی افزود: این بچه ها استعدادهای بسیار خوبی دارند به طوری که تا کنون چند نفر از آنها بعد از آزادی به تیم ملی جوانان هم دعوت شده اند.

مربی هندبال کانون اصلاح و تربیت تهران گفت: اخیرا هم مسابقات بین المللی در مشهد داشتیم و با تیم هایی نظیر قطر، بازی کردیم که توانمندی بچه های ما مثال زدنی بود.

وی در خاتمه تصریح کرد: با وجود اینکه دوست دارم این بچه ها هر چه زودتر آزاد شوند، اما راضی ترم بچه هایی به هندبال بیایند که جرم آنها سنگین تر است و لازم است مدت زمان بیشتری در کانون بمانند و به همین نسبت ماندگاری آنها نیز در تیم هندبال کانون بیشتر باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.