هافبک تراکتورسازی باید خود را به پادگان معرفی کند تا ادامه خدمتش را به جای تیم فوتبال در یگان سپاه عاشورا بگذراند.

پشت پرده معرفی بختیار به پادگان
 

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از"ورزش سه"، سعید عباسی مدیرعامل تراکتورسازی در پی شایعات و اخباری که پیرامون وضعیت بختیار رحمانی رقم خورد توضیحاتی ارائه داد و مدعی شد این بازیکن با رفتارهایی که داشت خود زمینه این تصمیم را فراهم کرد.

او در ارتباط  با حواشی اطراف  بختیار و فراخوانده شدن به پادگان گفت: « بحث سربازانی که به صورت عادی به تیم ما می آیند مانند اخباری، حامد لک، احسان حاج صفی و... با بازیکنانی که کارت معافیت جعلی داشتند متفاوت است. شما دیدید که بازیکنانی مثل لک، احمدزاده و حاج صفی راحت به تیم ما اضافه شدند و بعد هم بعد از اتمام سربازی خود به تیمشان برگشتند، اما این بازیکنان که مشکل کارت جعلی داشتند را به هر مشقتی که شده به تیم اضافه شان کردیم. ما حتی می خواستیم این ها سال قبل در لیگ قهرمانان برای ما بازی کنند که این اجازه را ندادند و ما متضرر هم شدیم و مجبور شدیم یک سال برای بازی کردن این بازیکنان صبر کنیم.

اما علیرغم همه تلاش ها و زحمات ما، بختیار رحمانی رفتار درستی را با هواداران و کل تیم تراکتورسازی نداشت و از همان روز اول گفت در نیم فصل جدا خواهد شد. به نحوی که از یگان سپاه عاشورا از ما به خاطر صحبت های بختیار توضیح خواستند. این صحبت ها در حالی بود که بقیه بازیکنان سرباز مثل سروش رفیعی هیچ حرفی در این مورد نداشتند و در حال انجام کار خود بودند.بعد از تمام این مسائل، بختیار در بازی مقابل استقلال عملکرد خوبی نداشت و بعد از آن هم در تمرینات غیبت کرد که بعد از این آقای قلعه نویی گفت فعلاً نیازی به وی ندارد و او باید در کنار تیم تمرین کند تا به شرایط مناسب برسد. خوب وقتی که یک بازیکن سرباز است و دارد از مزایای حضور در یک تیم نظمی بهرمند می شود، اگر نمی خواهد در این تیم بازی و تمرین کند باید به پادگان برود تا در شرایط عادی و مثل بقیه سربازان کشور خدمت کند و بختیار هم از این موضوع مستثنی نیست. ما شرایط را برای وی فراهم کردیم و زحمات زیادی هم در این راه کشیدیم تا او به جمع ما ملحق شود، ولی بختیار جواب محبت های ما را با بدی داد و حالا دو راه بیشتر ندارد، یا در کنار تیم تمرین کند و خودش را به سرمربی ثابت کند، یا به پادگان برود و صدایش هم درنیاید!».

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.