رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان با اعلام این که نشانه‌های پیروزی در سوریه بیش از پیش آشکار شده، تاکید کرد: هر کس که قصد داشته باشد، محور مقاومت را در منطقه نابود کند، بداند که نابودش می‌کنیم.

 نشانه‌های پیروزی در سوریه بیش از پیش آشکار شده است

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از (ایسنا)، سید هاشم صفی الدین، رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان در مراسمی که در شهر "جویا" در جنوب لبنان برگزار شد، اعلام کرد:‌ زمانی‌که برای نبرد به سوریه رفتیم برای تمامی مردم شریف‌مان و تمام جهان روشن بود که چرا به سوریه می‌رویم و زمانی‌که در مقابل دشمن با فداکاری و مجاهدت پیشروی‌هایی به دست آوردیم، برای همه روشن شد که می خواهیم به کجا برسیم، ما از همان ابتدا هم گفتیم که پیروزی از آن این مقاومت است.

 

وی گفت: ما از رویکرد، تجربه و شناخت مردم خود که بسیاری از مصیبت‌ها و دشواری‌ها را تجربه کرده‌اند و در تمامی درگیری‌ها قدرتمند و راسخ ایستاده‌اند، سخن گفته‌ایم. ما این مردم را به طور کامل می‌شناسیم و با عقاید و ایمانشان به خداوند و بخشندگی آن‌ها آشنا هستیم، این حق مردم و وظیفه ماست که به آنها اعتماد داشته باشیم و با این اعتماد طرح بزرگی را برای کشور بنا سازیم. ما امروز می‌بینیم که نشانه‌های پیروزی در سوریه بیش از گذشته در میادین نبرد و در عرصه سیاست منطقه‌ای و جهانی آشکار شده و نشانه‌های آن روشن‌تر از هر زمانی است و سخنان قبلی دشمن و شر‌ط‌های قبلی‌شان یک به یک حذف شده و کنار می‌روند.

رئیس شورای اجرایی حزب‌الله افزود: اگر این قدرت در میادین نبرد و پیروزی‌ها در دمشق، حمص و جنوب حلب و یا ایستادگی و فداکاری نیروهای مقاومت و ارتش سوریه نبود، امکان نداشت که امروز شاهد این تغییرات در سطح جهان باشیم.

وی در ادامه اظهار داشت:‌ ما در مقابل حوادث و معادلات جدیدی در منطقه هستیم که باید این مسائل جدید از لبنان گرفته تا کل منطقه ابتدا خوب درک شده و بر اساس این معادله که نشانه‌های آن آشکار شده و قطعا به زودی پیروز خواهد شد، پایه‌ریزی کنیم. هر کس که قصد داشته باشد، محور مقاومت را در منطقه نابود کند، ما آن را چه در یمن،‌ سوریه، عراق و یا هر جای دیگری نابود خواهیم کرد و مقاومت سوریه با تمامی قدرت و توانش باقی خواهد ماند، ما به این مسال ذره‌ای شک نداشته و نداریم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.