دستار و مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت: افرادی باید به مجلس خبرگان بروند که در مقابل فتنه ۷۸ و ۸۸ امتحان خود را در روی صحنه و پشت صحنه به خوبی داده باشند.

افرادی به مجلس خبرگان بروند که در فتنه امتحان خود را پس داده باشند

به گزارش قدس آنلاین  و به نقل از تسنیم، سرلشکر سیدیحیی رحیم صفوی رئیس ستاد بزرگداشت ارتحال سیدعلی اکبر پرورش در مراسم دومین سالگرد ارتحال وی با اشاره به ابعاد شخصیتی استاد پرورش، اظهار داشت: استاد پرورش 50 سال از زندگی خود را در راه حکومت اسلامی مبارزه کرد. وی از سال 42 و تا سال 92 برای انقلاب اسلامی مبارزه کرد. 

 

وی ادامه داد: 50 سال مبارزه بدون انحراف از صراط مستقیم الهی و اندیشه و تفکر اسلامی کار مشکلی است. ایشان یک شخصیت جامع در فقه و اندیشه به اسلام بوده است. ایشان به هرچه که می‌دانست عمل می‌کرد و عملکردشان نیز بر اساس عقلانیت و انقلابی‌گری بود که در کارنامه 50 سال مبارزات ایشان دیده می‌شود.

دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا افزود: پرورش یک انسان مطلوب، قرآنی و اهل بیتی بود که زندگی خود را در راه تثبیت نظام جمهوری اسلامی قرار داد.

رحیم صفوی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات مجالس خبرگان و شورای اسلامی گفت: جوانان و ملت ما باید با یک فهم و بصیرت سیاسی و یک آگاهی افرادی را که عالم، مومن به انقلاب، کارآمد نسبت به اساس انقلاب اسلامی و ولایت فقیه هستند، انتخاب کنند.

وی تصریح کرد: افرادی باید به مجلس راه پیدا کنند که برای حل مشکلات کشور و نظارت بر قوای سه‌گانه توانمند باشند.

دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا ادامه داد: در مجلس خبرگان نیز باید افرادی متدین با فهم و درک قانون اساسی و ولایت فقیه راه پیدا کنند. باید افرادی به مجلس خبرگان بروند که در مقابل فتنه 78 و 88 مواضعی مشخص و انقلابی اتخاذ کرده و امتحان خود را در روی صحنه و پشت صحنه به خوبی داده باشند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.