"آیت الله حسین نوری همدانی" مرجع عالیقدر عالم تشیع در سفری یکروزه به استان مرکزی و شهر اراک سفر می‌کند.

 آیت‌الله نوری همدانی به استان مرکزی سفر می‌کند + برنامه‌ها

به گزارش قدس انلاین و به نقل از تسنیم، آیت الله قربانعلی دری‌نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اراک، بااشاره به سفر آیت الله نوری همدانی به استان مرکزی اظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی انجام شده و دعوت صورت گرفته از مرجع عالیقدر تشیع استان مرکزی این هفته میزبان آیت الله نوری همدانی می‌شود.

وی افزود: این سفر همزمان با هفته وحدت صورت می‌گیرد و آیت الله نوری همدانی در سفر خود به استان حوزه خاتم الانبیاء را افتتاح می‌کند.

آیت الله دری نجف آبادی تصریح کرد: مجتمع حوزوی خاتم‌الانبیا اراک یکی از بزرگ‌ترین مجتمع‌های حوزوری در کشور است که همانند آن در کشور فقط در استان های قم و مشهد وجود دارد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: تکمیل شدن مجتمع بزرگ حوزی خاتم‌الانبیا اراک، افتخاری بزرگ نه تنها برای استان مرکزی بلکه برای نظام مقدس جمهوری اسلامی محسوب می‌شود.

وی با اشاره به برنامه دیگر مراجع عالیقدر تشیع در سفر به استان مرکزی گفت: حضور در مصلی اراک در صبح روز پنجشنبه برنامه دیگری است که در سفر آیت الله نوری همدانی درنظر گرفته شده است.

آیت الله دری نجف آبادی ادامه داد: براساس برنامه ریزی معظم له در جمع عموم مردم شهید پرور اراک و در مراسم بزرگداشت نهم دی در مصلی بیت المقدس اراک حضور و سخنرانی دارند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.