۵ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۹
کد خبر: 331429

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: گروه تروریستی ضد اسلامی داعش دست پرورده امریکا و مورد حمایت برخی از کشورهای اسلامی هستند.

شهیدی: داعش دست پرورده امریکا است

به گزارش قدس انلاین و به نقل از ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی شهیدی در دیداربا خانواده شهید حاج حمیدرضا اسداللهی شهید مدافع حرم افزود: استکبارجهانی با استفاده برخی رهبران وهابی و گروه های تکفیری به دنبال اسلام هراسی در جهان هستند.
وی با اشاره به اینکه باید برای دفاع از اسلام ناب محمدی (ص) و دستاوردهای انقلاب هزینه های بسیاری پرداخت کرد، افزود: شهید اسداللهی از نیروهای ولایت مدار و مدافع اسلام ناب محمدی (ص) بود.
شهیدی با بیان اینکه دشمنان از اسلام و مسلمانان سیلی خورده اند و از هر راهی به دنبال بروز دشمنی هستند، افزود: در دوران جنگ تحمیلی به جز چند کشور، سایر کشورها از رژیم بعثی حمایت می کردند. جوانان ما به یاد دارند که در آن دوران سوریه به دفاع از کشور ما پرداخت و اکنون این جوانان با عشق و علاقه به انجام خدمات مستشاری در سوریه می پردازند.
رئیس بنیاد شهید با اشاره به اینکه سوریه خواستار استفاده از تجارب ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس است، گفت: جوانانی مانند این شهید به حمایت از برادران خود در سوریه به پا خاسته اند و شهادت نصیب شان شده است.
شهیدی اظهارکرد: شما فرزندی به جامعه تحویل دادید که به خاطرحمایت از دین، قرآن و مسلمانان جان خود ا فدا کرد و بی شک نقش مادر، پدر و خانواده در این مسیر بسیار بزرگ و مهم است.
نماینده ولی فقیه دربنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان با تأکید براینکه خانواده در پرورش فرزندان برای گام گذاشتن درمسیر ایثار و شهادت نقش بسزایی دارد، گفت: روحیه خانواده و همسر این شهید بزرگوار در مواجهه با این اتفاق بسیار تحسین برانگیز است.
شهید حمیدرضا اسداللهی، فرزند شعبانعلی از کارکنان بنیاد شهید و امورایثارگران است.
مراسم تشییع پیکرمطهر شهید اسداللهی ساعت 8 صبح فردا / یکشنبه / در خیابان آیت الله سعیدی (غیاثی)، مسجد موسی ابن جعفر(ع) مقابل کلانتری 114 برگزار می شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.