قدس انلاین : معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور از اختصاص بودجه ۲۶۷ هزار میلیارد تومانی برای سال ۹۵ کل کشور خبر داد.

اختصاص بودجه ۲۶۷ هزار میلیارد تومانی برای سال ۹۵

به گزارش قدس آنلاین، محمدباقر نوبخت در گفتگو با خبرنگار ما، اظهار داشت:  برای سال 95 بودجه 267 هزار میلیارد تومانی پیش‌بینی شده که لایحه آن نیمه اول دی ماه تقدیم مجلس می‌شود ،از میزان 210 هزار میلیارد تومان بودجه جاری و 57 میلیارد تومان در سایر حوزه‌ها است که بیشترین سهم در حوزه عمرانی بوده و سهم استان‌ها نیز پس از برنامه‌ریزی در استانداری‌ها معین می‌شود و قطعاً خراسان رضوی به دلیل وجود بارگاه منور رضوی و زائران میلیونی این آستان مقدس در طول سال شامل اختصاص اعتبار ویژه‌ای می‌شود اما فعلا عدد و رقم آن را نمی‌توان بیان کرد.

سخنگوی دولت در رابطه با بحث بودجه زیارت در برنامه ششم توسعه، عنوان کرد: پیش‌نویس برنامه ششم نوشته شده اما هنوز نهایی نشده است و در حال تکمیل اطلاعات در 44 تبصره بوده که در آن برنامه‌های سال‌های 95 تا 99 در 1300 صفحه آمده است.

نوبخت همچنین در پاسخ به سؤالی در رابطه با برخورد نامناسبی که در ابتدای هفته گذشته با خبرنگاران در تهران داشت سکوت اختیار کرد و پاسخی نداد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.