قدس آنلاین - قزوینی غرابی: گردان های حزب الله عراق از آمادگی خود برای دومین حمله موشکی علیه مواضع نظامیان ترک در اطراف موصل خبر داد.

حزب الله عراق: برای دومین حمله موشکی علیه ترکیه آماده می شویم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه خبری اسکای پرس عراق، ابوطالب السعیدی از رهبران حزب الله عراق امروز یکشنبه به این پایگاه خبری گفت: گردان های حزب الله آماده هستند تا دومین ضربه خود را به نظامیان ترکیه که در پایگاه نظامی بعشیقه در اطراف موصل متمرکز هستند وارد کنند.

 السعیدی هرگونه شایعه ای درباره عقب نشینی ترک ها را تکذیب کرد و گفت: سربازان ترکیه را با تابوت هایشان به استانبول خواهيم فرستاد.

وی افزود ما به ترک ها مهلت دادیم که به پایان رسیده است لذا در حال آماده شدن برای حمله به آنها هستیم. السعیدی گفت حزب الله برای عملیات دوم خود در حال جمع آوری اطلاعات و شناسایی است.

این فرمانده بسیج مردمی عراق با برشمردن توان نظامی گروهش گفت: حزب الله دارای موشک های میان برد و دوربرد است.

خبرگزاری رویترز 25 آذرماه از زخمی شدن چهار نظامی ترک در جریان حمله به پایگاه آنها در اطراف موصل خبر داده بود. هر چند این خبرگزاری ها داعش را به عنوان مسؤول حمله معرفی کرده بود اما حزب الله عراق مسؤولیت این ضربات را پذیرفته بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جوادي IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۷
    0 0
    چرا تركيه اصرار دارد تا جنگ جديدي را به منطقه تحميل كند ؟ چرا تركيه منطقه را متشنج مي خواهد ؟ چرا تركيه مايل است تا افراط گرايي گسترش يابد ؟ چرا تركيه منافع ملت تركيه را فداي منافع آمريكا و صهيونيست ها مي كند و ده ها چراي ديگر از جمله ابهامات موجود در رفتارهاي هيستيريك دولتمردان تركيه است . قطعا نتيجه محاسبات قبلي آنها كه با رويكرد اسلامي شروع شد نتيجه دلخواهشان را نداشته كه اين همه تغيير روش داده اند . جواب هر چه باشد مسلما ملت مسلمان و نجيب تركيه بزودي پاسخش را از سياسمتدارانشان مطالبه خواهند كرد .. كشوري كه سريال هاي اخلاقي اش مدت ها مردم ما را به تحسين وا داشته بود امروز حكومت كشورشان را به عنوان يكي از بي اخلاق ترين حكومت ها را معرفي مي كنند . اين روش به نفاق بسيار نزديك تر از اسلام است . وهابي ها اين ها را هم بدبخت كردند....
  • جوادي IR ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۷
    0 0
    اين حق مسلم ملت عراق است كه از حاكميت كشورشان در برابر متجاوزان دفاع كنند اما فراموش نكنند كه مركز اين فتنه در اقليم كردستان عراق قرار دارد و در فرصت مناسب بايد تكليف اين قضيه را هم روشن كنند قبل از آنكه متجاوزان ديگري جانشين ترك هاي تركيه شوند .