عضو شورای شهر تهران گفت : با توجه به اتفاقات منطقه پیشنهاد می کنم بوستانی به نام شهدای مدافع حرم نامگذاری و با المانهای خاص طراحی شود.

پیشنهاد نامگذاری و طراحی بوستانی به نام شهدای مدافع حرم

به گزارش قدس انلاین و به نقل از ایسنا، محمد مهدی تندگویان نائب رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران در دویست و نوزدهمین جلسه شورا در قالب تذکری اظهار داشت: تذکر کتبی به شهرداری تهران در خصوص گود پرخطر تقاطع خیابان شهید بهشتی و خیابان قنبرزاده داده ام که متاسفانه تاکنون پاسخی دریافت نکرده ام .

وی یاداوری کرد : این گود که عمق حدود 30 متر دارد قبلا کارگاه مترو بوده و الان که کار مترو تمام شده ،همچنان بدون هیچ سازه نگهدارنده ای رها شده است که از شهرداری می خواهم برای این گود فکری بکند .

وی در ادامه گفت: تذکر دوم در مورد سازمان زیباسازی شهرداری تهران است، چرا که علی رغم اینکه ما دوسال پیش با این سازمان مکاتبه کردیم تا این سازمان نرم افزاری طراحی کند که تابلوهای درون شهری کد پروژه شوند تا قابل رصد شوند اما این موضوع اجرایی نشده است.

تندگویان افزود : موضوعی که ما مطرح کردیم اصلا ورود به محتوای تابلوها و یا سیاست‌های سازمان نیست بلکه ما می خواهیم درصد حضور تابلوی شهر را با محتوای آنها بدانیم و بتوانیم در خصوص انها اظهار نظر کنیم .

این عضو شورای شهر تاکید کرد : این نرم افزار طراحی شده و به تایید کمیسیون نیز رسیده است اما متاسفانه اجرایی نشده است که این اجرایی نشدن باعث سوال است .

تندگویان در ادامه پیشنهاد داد : کمیسیون نامگذاری بوستانی به نام شهدای مدافع حرم نامگذاری کند تا در این بوستان المانهای خاص این موضوع طراحی شود چراکه سابقه دفاع از حرم در کشورما به قبل از انقلاب می گردد و شهید چمران نیز جزو فرماندهان و پایه گذاران این مدل دفاع بوده اند .

بر اساس گزارش اداره کل ارتباطات و بین الملل شورای شهر تهران، محمد حقانی رئیس کمیته محیط زیست شورا در ادامه در خصوص این موضوع یادآور شد : شهرداری منطقه 16 یکی از بوستانهای 2 هکتاری خود را برای این موضوع در نظر گرفته است .

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.