معاون امور فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با ولادت حضرت رسول اکرم (ص) ۳۰ ایستگاه صلواتی درسیستان و بلوچستان برپا می‌شود.

 برپایی ۳۰ ایستگاه صلواتی در سیستان و بلوچستان

به گزارش قدس انلاین و به نقل از تسنیم،حجت الاسلام جواد خلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان، ضمن عرض تبریک ولادت با سعادت حضرت پیامبر اکرم (ص) و هفته وحدت اظهار داشت: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در سطح اماکن و مساجد مراسم بزرگ میلاد پیامبر رحمت حضرت محمد (ص) را به صورت ویژه برگزار می‌کند.

وی با اشاره به اینکه برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر شدن ایام ولادت پیامبر اسلام درسیستان و بلوچستان برنامه ویژه‌ای تدارک دیده شده است، افزود: عید مولود در 30 ایستگاه صلواتی در شهرستان های زهک ، زابل ، زاهدان ، ایرانشهر ، دلگان ، هامون و چابهار با حضور عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان تصریح کرد: این مراسم با حضور سخنرانان استانی و شهرستانی  همزمان با ولادت حضرت رسول اکرم (ص) در هفته جاری با هدف ایجاد وحدت ، ترغیب مردم به برگزاری جشن های ائمه اطهار (ع) ، مشارکت در برنامه های مذهبی و ... برگزار می شود.

خلیلی گفت: ضمن اینکه دو ایستگاه در شهرستان های زاهدان و زابل مراسم ولادت برگزار می‌شود ایستگاه های صلواتی درجای جای این استان از شیفتگان آن حضرت  پذیرایی می‌کند.
وی اضافه کرد: همچنین اقشار مختلف مردم شیعه و سنی می توانند در شب و روز میلاد رسول اکرم (ص) و هفته وحدت با شرکت در مراسمات مختلف و توزیع شربت و شیرینی، سالروز میلاد آخرین پیامبر خدا حضرت محمد (ص) را جشن گیرند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.