قدس آنلاین:مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان رازو جرگلان از واگذاری تراکتور به مددجویان تحت حمایت این نهاد خبر داد.

واگذاری تراکتور به مددجویان کمیته امداد رازو جرگلان

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، «غلام عباس صادقی » فراهم کردن بستر توانمندسازی در میان مددجویان را از رویکردهای مهم این نهاد دانست و گفت: این تراکتور با تخفیف ویژه به مددجویان این شهرستان واگذار می شود.

وی خاطر نشان کرد: هم اکنون جهت اجرای طرح واگذاری تراکتور تعداد 12 سری پرونده امدادی و بانکی آماده است که پس از مشخص شدن به بانکهای عامل معرفی خواهد شد.
وی هدف از ایجاد طرح‌های اشتغالزایی مددجویان را توانمندسازی و خودکفایی آنان عنوان‌کرد و اظهار داشت: رویکرد کمیته امداد استان این است که برای خانواده‌هایی که دارای شرایط کار هستند، از منابع مختلفی نظیر؛ منابع امداد، تسهیلات بانکی و کمک خیران اشتغال ایجاد کند.
وی افزود: اجرای طرح‌های خوداشتغالی و ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب برای خانواده‌های نیازمند، با اتخاذ سیاست‌های مؤثر و کارآمد، در رأس اهداف و برنامه‌های این نهاد قرار دارد.
وی، ارزش ریالی هر دستگاه تراکتور را به طور متوسط 470 میلیون ریال عنوان و تاکید کرد: فرزندان خانواده‌های مددجو و زنان سرپرست خانوار که صاحب گواهینامه‌های رانندگی خوردروهای سواری و تراکتور و همچنین دارای زمین کشاورزی یا زراعی هستند می‌توانند در این طرح ثبت‌نام کنند.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.