دبیر اجرایی ششمین جشنواره عمار در استان خراسان رضوی از اکران بیش از ۷۰ اثر این دوره از جشنواره در این استان خبر داد.

اکران بیش از ۷۰ اثر از جشنواره عمار در خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ایرنا، احسان مینایی راد  در نشست خبری جشنواره عمار استان خراسان رضوی افزود: بیش از دو هزار اثر به جشنواره عمار تاکنون ارسال شده که ازاین تعداد 60 اثر از خراسان رضوی بوده است.
دبیر اجرایی ششمین دوره جشواره عمار خراسان رضوی با اشاره به اینکه این جشنوراه در بخش های مختلف دنبال می شود، خاطر نشان کرد: فیلم های این دوره در قالب فیلم سینمایی، مستند، نماهنگ، لوح نگار، مستند و فیلم نامه و .. است.
وی با اشاره به اینکه بعد از تهران بیشترین آثار مربوط به خراسان رضوی است، خاطر نشان کرد: محل های اکران کاملا مردمی بوده و اغلب در مساجد، حسینه ها، دانشگاه ها، مدارس و محافل خانوادگی اکران می شود.
مینایی راد به شکل گیری حوزه های مرکزی در این استان اشاره کرد و کفت: این حوزه ها در شهرستان های کاشمر، تربت جام، نیشابور، سبزوار و مشهد مستقر شده اند و بحث اکران های این دوره از جشنواره را دنبال می کنند.
دبیر اجرایی ششمین دوره جشنواره عمار گفت : در این دوره آمادگی لازم برای حضور تهیه کننده و کارگردان آثار مختلف و برگزاری جلسات نقد و بررسی وجود دارد.
وی اظهار کرد: براساس برنامه ریزی های انجام شده در بیش از 100 نقطه این استان فیلم های جشنواره عمار اکران می شود.
مینایی راد به برگزاری این جشنوراه طی روزهای 15، 16 و 17 دی ماه در سینما قدس مشهد اشاره کرد و گفت: برخی از آثار که جنبه فروش نیز داشته باشند برای آن ها بلیط فروشی می شوند تا اینکه برخی از هزینه های جاری آن ها تامین شود.
دبیراجرایی ششمین دوره جشنواره عمار زمان اکران ها را عموما بعد از نماز مغرب و عشاء اعلام کرد و گفت : در این دوره محوریت اکران ها بیشتر در حوزه فتنه 88 خواهد بود و قطعا در دوره های بعدی فیلم هایی با موضوعاتی از قبیل دفاع مقدس، انرژی هسته و ... اکران می شود.
دبیر ششمین دوره جشنواره عمار در استان خراسان رضوی نیز در این جلسه با اشاره به اینکه این جشنواره باید در همین مسیر سادگی گام بردارد، اظهار کرد: ترویج روحیه مقاومت یکی از رویکردهایی است که جشنواره عمار به صورت جدی دنبال کرده است.
علیرضا دلبریان ادامه داد: هرچه روحیه مقاومت در جامعه گسترش پیدا کند قطعا نتایج بسیار مثبتی را در حوزه های مختلف به همراه خواهد گذاشت.
ششمین جشنواره مردمی فیلم عمار از هشتم تا هفدهم دی ماه به طور همزمان در تهران و سراسر کشور برگزار می شود و تمامی فعالان فرهنگی، نیروهای خودجوش مردمی و اقشار مختلف، می توانند از طریق مراجعه به تارنمای AmmarFilm.ir به عنوان اکران کننده جشنواره ثبت نام کنند.
همچنین کسانی که به اینترنت دسترسی ندارند می توانند با ارسال نام شهر خود به همراه عبارت «درخواست اکران» به سامانه پیامکی 30001801، به جمع اکران کنندگان مردمی ششمین دوره جشنواره بپیوندند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.