مدیر بورس اوراق بهادار خراسان رضوی و خراسان شمالی از خرید و فروش ۸۱۰ میلیون سهم به ارزش ۱۵۲۷ میلیارد ریال طی آذر ماه امسال در بورس اوراق بهادار این استانها خبر داد.

مبادله ۸۱۰ میلیون سهم در بورس خراسان رضوی و خراسان شمالی

 به گزارش قدس آنلاین، حسین خدادوست در گفت و گو با ایرنا افزود: متوسط ارزش خرید و فروش روزانه سهام طی آذر ماه امسال 76339 میلیون ریال بود.
وی گفت: این میزان سهام توسط 15721 نفر خریداری شد و از این تعداد 296 نفر سهامدار جدید بوده اند که کد سهامداری دریافت کردند.
مدیر بورس اوراق بهادار خراسان رضوی و خراسان شمالی افزود: طی همین ماه 72 کارگزاری به عنوان ایستگاه معاملاتی در بورس اوراق بهادار این دو استان فعال بوده اند.
خدادوست گفت: 14 شرکت استانی در این معاملات حضور داشتند که ارزش بازاری آنها در پایان آذر ماه 34963 میلیارد ریال بوده است.
وی افزود : شاخص کل قیمت سهام در بورس اوراق بهادار استانهای خراسان شمالی و خراسان رضوی در پایان آذر ماه امسال به عدد 61519 رسید.
او همچنین از برگزاری 11 ساعت دوره آموزشی طی این مدت برای افرادی که تازه می خواهند در معاملات بورس اوراق بهادار شرکت کنند خبر داد و گفت: طی آذر ماه 1394 ، 45 نفر در این دوره ها شرکت کردند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.