مدیربرنامه‌های سرمربی تیم فوتبال بایرن‌مونیخ موضع این مرد اسپانیایی را درباره انتقالش به جمع پایتخت‌نشینان فرانسه مشخص کرد.

 پاسخ مدیربرنامه‌های گواردیولا درباره شایعه پیوستن او به PSG

به گزارش قدس انلاین و به نقل از تسنیم،خوسپ ماریا اوروبیتگ، در واکنش به شایعه پیوستن پپ گواردیولا به پاری‌سن‌ژرمن در پایان فصل و مذاکراتی که میان ناصرالخلیفی، رئیس PSG با وی صورت گرفته است، به نشریه اکیپ فرانسه گفت: من هرگز با رئیس باشگاه پاری‌سن‌ژرمن صحبت نکرده‌ام. تنها با مدیر ورزشی این باشگاه (اولیور لتانگ) تماس‌هایی داشته‌ام که آن هم درباره وضعیت یکی از بازیکنانم بوده است نه گواردیولا. او کوچکترین پرس‌و‌جویی درباره وضعیت گواردیولا و برنامه‌هایش برای آینده از من انجام نداده است.

گفته می‌شود که در پایان فصل جاری، یعنی زمانی که طبق اعلام باشگاه بایرن‌مونیخ، گواردیولا از باواریایی‌ها جدا می‌شود، این مربی اسپانیایی راهی انگلیس می‌شود تا هدایت منچسترسیت را بر عهده بگیرد.

مدیربرنامه‌های گواردیولا در این خصوص عنوان کرد: شاید طرفین با هم مستقیماً در تماس بوده‌اند. ممکن است که یک غافلگیری در راه باشد. پپ به من هیچ چیزی نگفته است. به هر شکل او از شایعاتی که درباره‌اش ساخته شده است، بسیار فاصله دارد. احتمال مربیگری پپ در لیگ برتر زیاد است اما هنوز هیچ چیزی قطعی نیست. پپ تا دو، سه ماه دیگر تصمیم نهایی را درباره آینده‌اش خواهد گرفت. هر چیزی برای آینده او امکان دارد، حتی اینکه بخواهد یک سال استراحت کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.