قدس آنلاین-شهرکرد،آناهیتا موجودی؛ماموران با انجام كار اطلاعاتي دقيق و استفاده از اطلاعات مردمي، متهمين و محل هاي تردد آنان را شناسائي و تحت نظر قرار دادند.

دستگيري۲سوداگر مرگ و كشف ۴ كيلو ترياك در فارسان 

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد ،فرماندهی انتظامی شهرستان فارسان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: با تلاش ماموران فرماندهي انتظامي شهرستان فارسان دو سوداگر مرگ دستگير و در بازرسي از مخفيگاه آنان چهار كيلو ترياك، كشف شد.

سرهنگ دوم "احمد مطلبي" فرمانده انتظامي شهرستان فارسان در تشريح جزئيات اين خبر اظهار كرد: در پي وصول خبري مبني فعاليت گسترده دو سوداگران مرگ در امر توزيع موادمخدر بين جوانان در شهر پردنجان موضوع در دستور كار ماموران دايره مبارزه با مواد مخدر اين شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ مطلبی افزود: ماموران با انجام كار اطلاعاتي دقيق و استفاده از اطلاعات مردمي، متهمين و محل هاي تردد آنان را شناسائي و تحت نظر قرار دادند.

پس از هماهنگي با مقام قضائي در يك اقدام غافلگيرانه متهمين دستگير و در بازرسي از مخفيگاه آن چهار كيلو ترياك در بسته هاي آماده توزيع كشف شد.

مطلبي در پايان با اشاره به معرفي متهم به مرجع قضائي از عموم شهروندان خواست: هرگونه فعاليت قاچاقچيان مواد افيوني را با ارسال پيامك يا تماس تلفني به فوريت هاي پليسي 110 گزارش كنند

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.