رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به کشتار شیعیان نیجریه و همچنین دستگیری شیخ زکزاکی، بر مشخص بودن نقش مستقیم تکفیری‌های سعودی در این اقدامات تاکید کرد.

نقش مستقیم تکفیری‌های سعودی در کشتار مسلمانان نیجریه است

به گزارش قدس انلاین به نقل از ایسنا ، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد محمدی‌گلپایگانی در مراسم عمامه‌گذاری 114 طلبه حوزه‌های علمیه شیراز، گفت: ما خبر داریم که عوامل تکفیری سعودی در نقشه موزیانه و شیطانی خودشان، در پیدایش این حادثه وحشتناک و این قتل و عام دخالت مستقیم داشتند.

محمدی گلپایگانی با اشاره به اقدامات شیخ زکزاکی، رهبر شیعیان نیجریه گفت: ایشان طلبه‌ای است که در قم و نجف درس خوانده است و قبل از اینکه در کشور خود مستقر شود، این کشور حتی یک شیعه هم نداشت اما توانست در کشورش 10 میلیون شیعه را تربیت کند.

وی با یادآوری اینکه حسینیه حضرت بقیةالله‌الاعظم(عج) نیجریه را تخریب کردند و بعد از دو روز گور دسته جمعی پیدا شد که در آن 350 جنازه از شیعیان این کشور بر روی هم انباشته شده بودند، تصریح کرد: امروز ما باید خدا را شاکر باشیم که سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی بر سر ماست.

محمدی گلپایگانی در ادامه با اشاره به دشمنی استکبار با شیعیان عنوان کرد: امروز مشاهده می‌کنیم که آمریکا هر روز یک نوع دبه‌ای در می‌آورد و اخیراً دو قانون بر علیه ایران تصویب کرده است یکی اینکه هر اروپایی که به ایران سفر کند، برای ورود به کشور آمریکا باید مجدداً ویزا بگیرد و دیگر اینکه در روز روشن و جلوی چشم تمام جهانیان، اموال مردم ایران را می‌خورند اما این دشمنی‌ها برای چیست؟

رئیس دفتر مقام معظم رهبری، وجود رهبری اندیشمند، دانا، بصیر و عالم به جهان برای کشورمان را یک نعمت دانست و گفت: ما شاهدیم که بزرگانی که به نزد ایشان می‌آیند و معظم‌له یک کلام به آنان می‌فرماید و گذشت زمان همان را ثابت می‌کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.