قدس آنلاین: معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان شمالی گفت:در سایه همدلی و همکاری، صداوسیمای خراسان شمالی در چندسال اخیر توفیقات خوبی را بدست آورده است.

صداوسیمای خراسان شمالی توفیقات خوبی داشته است

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، محمد رحیم نوروزیان در آیین تکریم و معارفه مدیران کل صداوسیمای خراسان شمالی به موضوع سنجش سرمایه اجتماعی کشور اشاره و اظهار داشت:وضعیت خراسان شمالی در سنجش سرمایه اجتماعی کشور مطلوب گزارش شده است.

وی ادامه داد: در این سنجش و در بین دستگاه های اجرایی استان، صداوسیما وضعیت خوبی داشته که نتیجه تلاش های شبانه روزی این مجموعه است.
نوروزیان تصریح کرد:همچنین در این سنجش و در بخش اعتماد مردم به سازمانها و دستگاه های اجرایی پس از مدارس و بسیج، صداوسیما بالاترین اعتماد مردم را توانسته اند کسب کنند.
وی خاطرنشان کرد: در این سنجش همچنین در حوزه کیفیت خدمات و پاسخگویی به نیازهای مردم  صداوسیمای استان نیز موفق به کسب بالاترین امتیاز شده است.
نوروزیان گفت: این توفیقات صداوسیمای استان در مسیر تنوع برنامه ها و توجه به قومیت ها و سلیقه های مختلف مردم رعایت اعتدال بوده است.
وی همچنین بر ضرورت استفاده بیشتر از ظرفیت نیروهای بومی استان تاکید کرد.
معاون امور مجلس و استان‌های صدا و سیما نیز در این مراسم گفت:امروزه رسانه ها تمام امور زندگی مردم را تحت تاثیر خود قرار داده و موجب شده تا جنگ نرم و رسانه ها به جنگ افکار و اندیشه ها تبدیل شود.
حجت الاسلام والمسلمین موسوی مقدم به نقش مهم شبکه های استانی نیز اشاره و اظهار داشت:شبکه های استانی در احیای زبانهای محلی،آداب و رسوم و داشته های فرهنگی بسیار موفق عمل کرده اند که امیدواریم در آینده نزدیک شاهد جایگاه بلند این شبکه های استانی باشیم.
وی تاکید کرد: کارکرد اساسی شبکه های استانی کمک به توسعه استان است و در خصوص مسائل سیاسی حق ورود ندارند چون این مسائل عمدتا در سطح شبکه های کشوری دنبال میشود.
گفتنی است در این مراسم از خدمات احمد مهدوی تقدیر و امیر هوشنگ آذر دشتی به‌ عنوان مدیرکل جدید  صدا و سیمای خراسان شمالی معرفی شد.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.