قدس آنلاین-شهرکرد،آناهیتا موجودی؛حماسه ۹ دی یک حادثه معمولی نبود بلکه نشان از عظمت حضور مردم بصیر و دست قدرت خداوند در کار بود.

۹دی در تاریخ پرفراز و فرود انقلاب اسلامی یک روز بزرگ و تاریخی است که باید حفظ و گرامی داشته شود

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، مراسم یوم الله  9 دی صبح امروز و با حضور پرشکوه مردم شهرهای شهرکرد،اشکفتک،مهدیه و چالشتر در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد.

در این مراسم یدالله جوانی سیچانی مشاور سیاسی دفتر نمایندگی ولی فقیه به تبیین آثار و برکات 9 دی در سایه سار ولایت پرداخت.

جوانی سیچانی افزود: 9 دی در تاریخ پرفراز و فرود انقلاب اسلامی یک روز بزرگ و تاریخی است که باید حفظ و گرامی داشته شود چراکه در ادامه احتمال فتنه های بزرگتر و پیچیده تری نیز وجود دارد

وی با تاکید بر بررسی عوامل شکل گیری فتنه 88 ، تصریح کرد: امروز نسبت به حوادث سال 88 دو دیدگاه در داخل کشور وجود دارد که یک دیدگاه معتقد است که این حوادث در پرتو اشتباهات برخی افراد به وجود آمد و باید از این اشتباهات گذشت و ضرورتی ندارد هر سال به این موضوع پرداخته شود.

جوانی ادامه داد: این در حالی است که در دیدگاه دوم اعتقاد بر این است که حوادث سال 88 فراموش شدنی نیست و باید از این اتقاقات عبرت گرفت و آن را همواره بازخوانی و واکاوی کرد.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه تصریح کرد: حماسه 9 دی یک حادثه معمولی نبود بلکه نشان از عظمت حضور مردم بصیر و دست قدرت خداوند در کار بود.

جوانی سیچانی با بیان اینکه فتنه 88 دارای یک منشا آمریکایی - صهیونیستی بود، اظهار کرد: در سال 88 با اشتباه چندنفر روبرو نبودیم بلکه با فتنه ای مواجه بودیم که قرارگاه اصلی آن در مرکزیت استکبار جهانی بود.
وی، ملت ایران را پرچم دار نهضت انقلاب اسلامی در جهان دانست و گفت: از آنجاکه ملت ایران در مقطع کنونی یک رسالت تاریخی را برعهده دارد پس باید با عبرت گیری از این حوادث از شکل گیری فتنه های بعدی جلوگیری شود.
سردار جوانی خاطرنشان کرد: امروز نیز در آستانه انتخابات جملاتی از کسانی شنیده می شود که سهم بالایی در فتنه داشتند و سخنان آنها بوی فتنه می دهد و باید در این خصوص بصیرت لازم را داشته باشیم.

وی، فریب دادن مردم را از مهمترین برنامه های دشمن دانست و افزود: استکبار جهانی پس از سال ها به این نتیجه رسیده که با جنگ نظامی، لشگرکشی و یا کودتا نمی تواند نظام جمهوری اسلامی را ساقط کند چراکه بین مردم و ولی فقیه رابطه و پیوند مستحکمی برقرار است.
مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه ادامه داد: برهمین اساس دشمن در جریان فتنه 88 از طریق نفوذ و استحاله درصدد گمراه کردن مردم بود تا از این طریق نظام را ساقط کند
جوانی تصریح کرد: سردادن شعار جامعه مدنی در سال 76 و شکل گیری برخی جریان ها مانند اجلاس برلین در سال 79 از اقدامات دشمن برای نفوذ در کشور و تضعیف جایگاه ولی فقیه بود اما مردم در انتخابات سال های 81، 82 و 84 این جریان را ناکام گذاشتند.
وی افزود: در جریان حوادث سال 88 نیز مردم متحد و منسجم فریب نقشه دشمن را نخوردند و برای دفاع از اسلام و قرآن و انقلاب حضور پرشوری در صحنه داشتند و ضروری است تا این روحیه همچنان تداوم داشته باشد تا در پرتو این ایمان و اعتقاد راسخ جلوی فتنه های بعدی گرفته شود.

شایان ذکر است در این مراسم حجت الاسلام نکونام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد،خدابخش مرادی نافچی معاون سیاسی امنیتی استاندار، سردار نورعلی یاری فرماندهی انتظامی استان ،کوثری مدیرکل اطلاعات استان و تنی چند از مسئولان و مقامات محلی حضور داشتند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.