قدس آنلاین - ایلام: استاندار ایلام گفت: استاندارد سازی راه ارتباطی ایلام – مهران، مهمترین نیاز استان است که با برنامه ریزی مناسب و شناسایی مشکلات امسال در سال های آینده روند عزیمت زائران اباعبدالله الحسین (ع) از مرز مهران با سهولت بیشتری انجام شود.

استانداردسازی راه ارتباطی ایلام - مهران، مهمترین نیاز استان است

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، محمدرضا مروارید در همایش فرمانداران استان در شهرستان مهران با بیان اینکه توسعه زیرساختهای مهران در دستور کار مسئولان استان قرار دارد، اظهارداشت: مرز مهران طی ایام اربعین سال جاری، میزبان یک میلیون و ۵۰۰ هزار زائر برای تردد به عتبات عالیات بوده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین اولویتهای استان در سال جاری، توسعه زیرساختهای استان و مرز مهران برای اربعین سال آینده است که در این بین توجه به بخش راه های استان بیشتر می شود، افزود: مهمترین نیاز استان در حوزه اربعین را استانداردسازی راه ارتباطی ایلام – مهران که با برنامه ریزی مناسب و شناسایی مشکلات امسال در سال های آینده روند عزیمت زائران اباعبدالله الحسین (ع) با سهولت بیشتری انجام شود.

استاندار ایلام با تأکید بر اینکه فرمانداران در برگزاری انتخابات باید بی طرف باشند، خاطرنشان ساخت: کلیه تمهیدات و تدابیر لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور در استان و خلق حماسه ای دیگر فراهم شده است.

محمدرضا مروارید به آمادگی برای برگزاری هرچه باشکوهتر انتخابات در اسفندماه سال جاری اشاره کرد و یادآور شد: کلیه زیرساخت های لازم برای اجرای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در استان فراهم شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.