قدس آنلاین: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره)شهرستان اسفراین از اهدای ۴۵۶ مورد شال وکلاه به ایتام وفرزندان نیازمند کمیته امداد این شهرستان خبر داد.

۴۵۶ شال و کلاه به ایتام اسفراینی اهدا کرد

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد،«علی سخاوتی پور»با بیان اینکه این اقدام توسط یکی از حامیان طرح اکرام ایتام صورت گرفت افزود: این خیر نیک اندیش بیش از 55 میلیون و600 هزار ریال در این زمینه هزینه کرد.

وی یاد آور شد: طرح اکرام ایتام از جمله طرح های موفق کمیته امداد است که تا کنون دستاورد های خوبی در حوزه خدمات رسانی به ایتام داشته است.

وی افزود: در این طرح 600 یتیم نیازمند وجود دارد که با اجرای طرح اکرام ایتام از حمایت های مادی ومعنوی خیرین بهره مند هستند.

وی ادامه داد : دو هزار و772 خیر بومی وغیر بومی در قالب طرح اکرام ایتام به کمیته امداد این شهرستان همکاری دارند که هم به صورت نقدی و نیز غیر نقدی ایتام را مورد لطف دارند.

سخاوتی پور افزود: ایتام در این نهاد دارای شناسنامه نیازمندی با اولویت های نیاز خانواده هستند، که به محض مراجعه حامی نوع نیاز یتیم و خانواده در اختیار حامی قرار داده می شود و پس از آن کمک های حامی با اطلاع و ارائه بیلان ماهیانه و سالیانه به فرد خیر ، صرف اموراتی همچون خرید مسکن، تامین جهیزیه و هدیه ازدواج ، درمان و تحصیل ایتام می شود .


انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.