قدس آنلاین – رها واعظی: سامسونگ از جزییات لپ تاپ جدید خود برای سال ۲۰۱۶ در هفته ی آینده و در نمایشگاه CES رونمایی خواهد کرد.

 رونمایی از Skylake Ultrabookهای سبک، باریک و فوق العاده ی سامسونگ

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، به احتمال زیاد، جزییات لپ تاپ جدید کمپانی سامسونگ برای سال جدید، پیش از رونمایی آن در نمایشگاه CES 2016، به صورت آنلاین منتشر خواهد شد.

یکی از مدل های  Skylake Ultrabookهای جدید سامسونگ با وزنی سبک و بسیار باریک در کره ی جنوبی ساخته شده است. این لپ تاپ سامسونگ 13.3 اینچ می باشد و وزن آن حدود 860 گرم است. ضخامت آن نیز حدود 13 میلی متر یا نیم اینچ می باشد.

لپ تاپ Skylake Ultrabook سامسونگ دارای یک مدل 15 اینچی نیز می باشد که وزن آن حدود 1.3 کیلوکرم و ضخامت آن حدود 15 میلیمتر، برابر با 0.6 اینچ است.

بنا بر گزارش های موجود، لپ تاپ های Skylake Ultrabook دارای حداقل 6 مدل مختلف با ویژگی مختلف می باشد و همه ی آن ها ویندوز 10 را اجرا می کنند. پردازنده ی این لپ تاپ ها نیز از Skylake قدرت گرفته است.

مدل پایه ی لپ تاپ های Skylake دارای رم 4 گیگابایتی می باشد که به صورت پلکانی در سایر مدل ها تا 8 گیگابایت افزایش می باشد. حافظه ی این لپ تاپ ها نیز از حافظه ی 128 گیگابایتی SSD آغاز می شود.

این لپ تاپ ها دارای صفحه نمایش 1920 در 1080 با وضوح تصویر فول HD بوده و صفحه نمایش برخی مدل های بالاتر، نسبت به ویژگی پایه ی اعلام شده برای صفحه نمایش این لپ تاپ ها، بهتر و چیزی در حدود 3200 در 1800 پیکسل خواهد بود.

باتری این سری لپ تاپ ها بسیار قوی می باشد. بدنه ی آن ها دارای شاسی فلزی است و صفحه نمایش آن ها قابلیت باز شدن تا 180 درجه را دارند.

جزییات کامل برای فروش آنلاین این سری از محصولات سامسونگ از هفته ی آینده و پس از رونمایی در نمایشگاه CES اعلام خواهد شد.

همچنین سامسونگ، اخیرا گزارش هایی مبنی بر کار در خط تولید یک تبلت 8 اینچی منتشر کرده بود و بنا بر خبرهای منتشر شده، این تبلت نیز احتمالا در اوایل سال جدید میلادی رونمایی شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.