قدس آنلاین – رها واعظی: نمایشگاه بین المللی CES، نمایشگاهی بین المللی برای نمایش لوازم الکترونیکی جدید دنیای تکنولوژِی به مصرف کنندگان و مشتریان بوده و نمایشگاه سال ۲۰۱۶ از هفته ی آینده آغاز می شود.

از نمایشگاه سالانه ی CES چه می دانید؟ CES ۲۰۱۶ در راه است!

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، نمایشگاه CES که هر ساله برای نمایش فناوری ها و تکنولوژی های جدید الکترونیکی به مصرف کنندگان، علاقمندان و مشتریان این صنعت در نوادای لاس وگاس ایالات متحده ی آمریکا برگزار می شود، یکی از مهم ترین نمایشگاه های سال دنیا در حوزه ی فناوری می باشد.

این نمایشگاه بین المللی، سالانه با هدف جمع کردن برندهای بزرگ فناوری و کسب و کارهای جدید حوزه ی تکنولوژی به دور هم و نمایش محصولات جدید تولید شده برای مشتریان برگزار می شود.

نمایشگاه CES بین المللی بیش از 40 سال است که در صحنه ی جهانی حضور دارد و در نمایش تکنولوژی ها، فناوری ها و نوآوری های جدید به طور جدی فعالیت می کند.

نمایشگاه بین المللی CES، نخستین بار در ژانویه ی سال 1967، یعنی 49 سال پیش برای نخستین بار برگزار شد.

CES جهانی، هر سال در ماه ژانویه و در آغاز سال نوی میلادی برگزار می شود. این نمایشگاه در سال 2016 نیز از روز چهارشنبه ششم ژانویه آغاز و تا روز شنبه نهم ژانویه ادامه دارد و در همین روز به پایان خواهد رسید.

دسته بندی محصولات تکنولوژیکی که قرار است در این نمایشگاه به نمایش در آید، به شرح زیر می باشد:

پرینتر های سه بعدی، لوازم جانبی، لوازم صوتی، خودروهای الکترونیکی و هوشمند، سازمان های ارتباطی، سخت افزار و نرم افزار و سرویس های کامپیوتری، بخش توزیع و ایجاد محتوا، تصویربرداری و عکاسی دیجیتال، بازی های الکترونیکی، تناسب اندام و ورزش، بهداشت و زیست فناوری، خدمات اینترنتی، رسانه های آنلاین، رباتیک، سنسورهای هوشمند، خانه های هوشمند، استارتاپ ها، ویدیو، پوشیدنی های هوشمند، دستگاه های وایرلس و سرویس های مربوط به آن ها

نمایشگاه CES بین المللی همچنین، برای اولین بار در سال 2015 و در ماه می، به صورت آسیایی نیز در شانگهای چین برگزار شد و احتمالا در سال جاری نیز این اتفاق رخ خواهد داد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.