۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۵
کد خبر: 332941

قدس آنلاین – رها واعظی: به نظر می رسد که پوشیدنی جدید گوگل بسیار بهبود یافته است و نسبت به نمونه ی قبلی توسعه یافته تر می باشد.

اولین تصویر از عینک تاشوی جدید گوگل

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، پس از گمانه زنی های زیادی که بر سر عینک جدید گوگل زده شد، کمپانی گوگل تصویری از عینک هوشمند جدید خود را منتشر کرد. این عینک دارای طرح های بالقوه ای به عنوان یک پوشیدنی هوشمند می باشد.

این عینک هوشمند به گونه یی طراحی شده است که بیش از مدل پیشین برای محل کار مناسب است. عینک هوشمند جدید گوگل دارای نسخه های متفاوتی با عناوین؛ نسخه ی محل کار، نسخه ی مشتریان و نسخه ی ورزشی می باشد. نسخه ی ورزشی این عینک هوشمند بسیار مقاوم تر و با دوام تر ساخته شده است. این عینک هوشمند کمپانی گوگل علاوه بر همه ی ویژگی های مثبت خود، تاشو نیز می باشد و جای کمی اشغال می کند.

شیشه ی جدید استفاده شده در این عینک ضد آب می باشد و این ویژگی برای نسخه ی ورزشی بسیار اهمیت دارد. باتری این عینک هوشمند بهبود یافته است و دارای عمر بیش تری می باشد. این عینک هوشمند دارای قابلیت اتصال به Wi-Fi با سرعت 5 گیگاهرتز می باشد و می توان با دوربین جلویی آن به سرعت فیلم های مورد نظر را آپلود کرد.

نسخه ی مربوط به محیط کار آن دارای یک نمونه ی سازمانی می باشد که به طور انحصاری به کاربر اجازه می دهد تا در کسب و کار خود راه حل های مفید مرتبط با مشکلات سر راهش را پیدا کند.

طراحی این عینک هوشمند به پایان رسیده و طراحی اصلی آن مربوط به Explorer می باشد. بنا بر گزارشات احتمال واقعی بودن آن بسیار زیاد است، اما هنوز مشخص نیست که آیا گوگل این عینک را به تولید انبوه برای عموم مردم خواهد رساند یا خیر.

البته گوگل هنوز هم به طور رسمی وجود این عینک را اعلام نکرده است و زمان رونمایی و ارائه آن در هاله یی از ابهام قرار دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.