رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در خط مقدم مبارزه با مواد مخدر است، گفت: رویکرد پلیس ایران در مبارزه با معضل مواد مخدر صرفا مقابله ای نیست و رویکرد علمی، تخصصی و آموزشی در اولویت است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر:ایران در خط مقدم مبارزه با مواد مخدر است

به گزارش قدس انلاین و به نقل از ایرنا، از پایگاه خبری پلیس، سردار علی مویدی روز پنجشنبه در حاشیه اختتامیه کارگاه آموزشی پلیس افغانستان در جمع خبرنگاران، هدف از برگزاری این دوره های آموزشی را انتقال تجربیات و دانش ایران به افغانستان عنوان کرد و ادامه داد: پلیس جمهوری اسلامی ایران در دنیا نقش برجسته و ویژه ای در راستای مبارزه با مواد مخدر دارد.
وی ادامه داد: امروز شاهدیم پلیس مبارزه با مواد مخدر ایران در ارائه راهکارهای علمی و نیز در راستای مبارزه با این معضل، حرف اول را می زند، جمهوری اسلامی ایران در خط مقدم مبارزه با مواد مخدر است.
سردار مویدی تاکید کرد: رویکرد پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا، انتقال دانش، علم و مهارت خود به کشورهای همسایه از جمله افغانستان است.
وی گفت: معتقدیم با انتقال سرمایه های علمی و دانشی می توانیم پلیس افغانستان را نیز در راستای مبارزه با مواد مخدر مجهز کنیم.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا افزود: در دوره های آموزشی از اساتید مجرب بهره گرفتیم، حضور سفیر افغانستان در جمع افسران آموزش دیده این دوره موید این امر است که افغانستان از برگزاری دوره های پیشین بهره کافی و مطلوب را برده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.