مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت:از اینکه توانستم امروز گل بزنم خوشحالم و تلاش می کنم درتمامی بازی های برای تیم محبوبم گلزنی کنم.

امید عالیشاه: تلاش می کنم در هربازی گل بزنم

به گزارش قدس انلاین و به نقل از ایرنا، امید عالیشاه امروز (پنجشنبه) پس از برد دو برصفر تیمش برابر تیم استقلال صنعتی خوزتسان درحالی که بسیار خوشحال به نظر می رسید، ادامه داد: پرسپولیس امروز تیم برتر میدان بود و توانستیم سه امتیاز ارزشمند این دیدار را به هواداران تیم تقدیم کنیم.
وی درباره احساس اینکه دوباره توانسته است برای تیمش گلزنی کند نیز گفت: از این موضوع بسیار خوشحالم. من تمام سعی ام را برای گلزنی بکار می گیرم، اما بعضی وقت ها نمی شود.
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به پست جدیدش در تیم اظهار داشت: در پست جدید سعی می کنم گل های بیشتری برای تیم به ثمر برسانم و امیدوارم اینگونه شود. البته در دیدار های دیگر هم تلاش می کردم اما نمی شد و مشکلی هم نبود.
عالیشاه درباره خرید بلیت های طبقه دوم از طرف باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: حضور هوادار برای کسب نتیجه پیروزی بسیار تاثیر گذار است، امیدوارم این گونه اقدامات ادامه پیدا کند تا فوتبال با هیجان بیشتری در ورزشگاه ها دنبال شود.
تیم پرسپولیس امروز و درآغاز رقابت های هفته هفدهم لیگ برتر، تیم صدرنشین استقلال خوزستان را با نتیجه دو بر صفر شکست داد.
گل نخست تیم پرسپولیس را در این دیدار امید عالیشاه به ثمر رساند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.