معاون پرورشی فرهنگی آموزش و پرورش استان قزوین گفت: به منظور جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی در مدارس، برنامه‌های پرورشی در مدارس استان قزوین باید کیفیت‌بخشی شوند.

 برنامه‌‌های پرورشی در مدارس قزوین کیفیت‌بخشی شوند

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم،حجت‌الاسلام والمسلمین علی انصاری در نشست با مدیران و معاونان آموزش و پرورش استان قزوین اظهار داشت: به منظور جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی در مدارس، برنامه‌های پرورشی در مدارس استان قزوین باید کیفیت‌بخشی شوند.

وی بیان کرد: کیفیت‌بخشی برنامه‌ها و فعالیت‌های مدارس در زمینه‌های مختلف باید در دستور کار مدیران و مربیان مدارس قرار بگیرد تا زمینه رشد معنوی نسل جوان و آیبنده‌سازان کشور فراهم شود.

معاون پرورشی فرهنگی آموزش و پرورش استان قزوین تصریح کرد: متاسفانه در برخی مدارس، آسیب‌های اجتماعی از جمله در معرض اعتیاد بودن دانش‌آموزان، پرخاشگری، افسردگی مشاهده می‌شود که توسعه برنامه‌های پرورشی یکی از مهم‌ترین راهکارهای مقابله با این آسیب‌ها است.

انصاری ادامه داد: مشکلات و چالش‌های دانش‌آموزان باید در زمینه‌های مختلف آموزشی، مشاوره تحصیلی و آسیب‌های اجتماعی شناسایی و تصمیمات لازم در زمینه رفع این مشکلات توسط مدیران باید اتخاذ شود.

وی با بیان این مطلب که دانش‌آموزان باید در برنامه‌های پرورشی و فرهنگی مشارکت کنند، گفت: جذب مشارکت‌پذیری دانش‌آموزان در اجرای برنامه‌های پرورشی و فرهنگی باید در اولویت برنامه‌های مدارس قرار بگیرد.

معاون پرورشی فرهنگی آموزش و پرورش استان قزوین افزود: خلاقیت و ابتکار در اجرای برنامه‌های پرورشی امری مهم و ضروری است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.