سخنگوی شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان گفت: اگر کسی وحدت اصولگرایان را بشکند باید هزینه آن را هم در این دنیا و هم در آخرت بدهد و اگر لازم بود برای مصلحت افراد باید کنار بروند.

هرکس وحدت اصولگرایان را بشکند باید هزینه آن را بدهد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم، غلامعلی حدادعادل سخنگوی شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان، در همایش سراسری اصولگرایان که با عنوان "همایش بصیرت و تجدید میثاق با ولایت" که روز گذشته در سالن لاله مصلای امام خمینی(ره) در حال برگزاری است، اظهار داشت: شرط اول اصولگرایی اخلاص است و اگر وارد صحنه انتخابات می‌شویم باید برای خدا وارد شویم.

وی ادامه داد: تعصب حزبی با اصولگرایی در تضاد است و  تشکل‌های حزبی را باید برای انقلاب بخواهیم نه اینکه انقلاب را برای تشکل و حزب مورد نظر خودمان بخواهیم.

حداد عادل با تأکید بر "در شرایط حساس کنونی باید در ائتلاف بزرگ اصولگرایان تعصبات را کنار بگذاریم" تصریح کرد: باید تعصب‌های شخصی و حزبی را پشت در ائتلاف بگذاریم و به‌عنوان اصولگرا وارد شویم و برای پیروزی اصولگرایان تلاش کنیم.

سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان در پایان اعلام کرد: به آینده امیدواریم و تشکل‌های اصولگرایی تاکنون وحدت خود را نشان دادند و اگر کسی این وحدت را بشکند باید هزینه آن را هم در این دنیا و هم در آخرت بدهد، ما باید آماده باشیم تا اگر لازم بود برای خدا و در شرایطی که مصلحت است کنار بکشیم و تابع تصمیم شورا باشیم.

حداد عادل در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: ما بعد از ماه‌ها مشورت، همدلی و همزبانی میان نمایندگان تشکل‌های بزرگ اصولگرا و استمداد از فقهای ارجمند (آیات عظام یزدی، مصباح و موحدی کرمانی) با همت ایشان شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان را شکل دادیم و امیدواریم شاهد نتایج مثبت این ائتلاف در انتخابات آینده باشیم.

وی همچنین با اشاره به حماسه 9 دی گفت: 9 دی لبریز شدن کاسه صبر ملتی بود که نزدیک به 6 ماه شاهد فتنه‌انگیزی دشمنان بودند. رهبر معظم انقلاب اسلامی آنها را نصیحت و همه را به تبعیت از قانون دعوت کردند؛ اما برخی تصور می‌کردند که صبر و سکوت ملت نشانه رضایت مردم به رذالت آنهاست. بالاخره آنها کار را به جایی رساندند که در روز عاشورا به خیمه حسینی بی‌احترامی کردند و سرگرم بودن مردم به عزاداری امام حسین(ع) فرصتی به آنها داد که در خیابان‌ها شعارهای خود را بدهند.

سخنگوی شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان ادامه داد: اینجا بود که مردم تحمل‌شان تمام شد؛ مردم بابصیرت و اهل‌صبر، صبرشان تمام شد اما بصیرت‌شان همچنان رو به افزایش است.

حداد عادل تأکید کرد: 9 دی نه گفتن بزرگ یک ملت به فتنه بود. در 9 دی ملت ایران بیداری خود را نشان داد، و نشان داد که راه خود را در انقلاب اسلامی گم نکرده است و دوست و دشمن را می‌شناسد و فریب تبلیغات را نمی‌خورد، قدر وحدت را می‌داند و منزلت و جایگاه ولایت فقیه را برای کشور به‌درستی می‌شناسد.

وی ضمن ابراز خرسندی از تجمع اصولگرایان در ایام مبارک 17 ربیع و 9 دی‌ماه گفت: از برکت این روزها برای ورود به این صحنه حساس مدد می‌گیریم. در انتخابات مجلس دهم اصولگرایان باید به گذشته و 18 سال قبل نگاه کنند و فراز و فرودهای این دوره را تجزیه و تحلیل، عوامل پیروزی و شکست را بررسی کرده و تلخ و شیرین‌ها را بیازمایند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.