سرمربی تیم پرسپولیس گفت: در تعطیلات لیگ به طور منظم با مدیریت باشگاه در ارتباط خواهم بود تا در صورت نیاز یک بازیکن جذب کنیم.

 برانکو: بازیکنی نمی‌خواهم مگر کسی که در سطح نفرات تیم باشد/ امیدوارم پانادیچ به‌زودی برگردد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم،برانکو ایوانکوویچ در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص اینکه قبل از ترک ایران لیست خرید خود را به علی اکبر طاهری داده یا نه اظهار داشت: در این مورد صحبت‌های لازم بین من و مدیریت باشگاه انجام شده و چنانچه نیاز باشد بار دیگر این کار را انجام خواهیم داد.

وی در واکنش به این سؤال آیا قصد تقویت تیمش را ندارد، گفت: بازی زیبا و بدون اشتباه بازیکنان پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان اعتماد مرا به آنها بیشتر کرد و با این اعتماد به دست آمده نیازی نمی‌بینم بازیکن جدیدی به خدمت بگیریم. یک جای خالی در لیست‌مان داریم و اگر بازیکنی در سطح بازیکنان اصلی‌ خودمان پیدا کنیم در صورت ممکن او را جذب خواهیم کرد.

برانکو در خصوص اینکه آیا با جدایی احتمالی بازیکن تیمش موافقت خواهد کرد یا نه، یادآور شد: فعلا بازیکنی خواستار جدایی از پرسپولیس نشده است و اگر در روز‌های آینده این اتفاق رخ دهد شرایط را بررسی خواهیم کرد. وقتی بحث جدایی یک بازیکن مطرح می‌شود در این میان 3 طرف تصمیم‌گیرنده هستند. کادرفنی، مدیریت باشگاه و خود بازیکن و در نهایت آنچه به صلاح تیم باشد رخ خواهد داد.

سرمربی پرسپولیس درباره جدایی موقت آندره پانادیچ از کادرفنی پرسپولیس عنوان کرد: بیماری پدر آندره یک مسئله بسیار مهم بود و از بین او و برادرش یک نفر باید به کرواسی برمی‌گشت و در نهایت قرار شد که او برای کمک به پدر و مادرش عازم کشورش شود. ما بسیار امیدواریم که  این جدایی موقت باشد و آندره به زودی و پس از سلامتی پدرش به جمع ما برگردد.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه در تعطیلات با مسئولان باشگاه پرسپولیس در ارتباط خواهد بود یا نه، خاطرنشان کرد: بله من به طور مرتب و شاید هر روز  به صورت تلفنی با طاهری مدیریت باشگاه در تماس خواهم بود تا اگر لازم باشد تصمیماتی را برای تقویت تیم اتخاذ کنیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.