ساخت واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی قرچک/ انعقاد 130 قرارداد با بخش خصوصی
قرچک-خبرنگارقدس
مدیر شهرک صنعتی قرچک اظهار داشت: با تلاشهای صورت گرفته شهرک صنعتی قرچک در حال شکوفایی است و اکنون در این شهرک 15 واحد صنعتی در حال ساخت هستند
افشار نادری افزود: با پیگیری هایی که در مجموعه شرکت شهرکهای صنعتی استان تهران و حمایت های فرماندار شهرستان و ارتباط با اتاق اصناف بازرگانی و شرکت ساماندهی مشاغل شهر تهران صورت گرفت موفق شدیم با هفت اتحادیه بزرگ تهران برای انتقال برخی صنوف تولیدی مربوطه به این شهرک یک تفاهم نامه منعقد کنیم .
وی یادآور شد: با امکان سنجی صورت گرفته مشخص شد قرچک در بخش پوشاک ظرفیت بالقوه ای دارد و سعی شد اصنافی که مرتبط با صنف پوشاک است از تهران خارج و در قرچک مستقر کنیم. بر همین اساس چهار صنف تولیدی پوشاک مردانه و زنانه، کشباف، گلزنان و صباغان با 1200 عضو اعلام آمادگی کردند که در شهرک صنعتی قرچک مستقر شوند .
وی ادامه داد: همچنین در زمینه صنف چرم در بحث سراجان(کیف و کفش) هم اعلام آمادگی شده و در حال انعقاد قرارداد با آنها هستیم .
انعقاد 130 قرارداد با بخش خصوصی
وی با اشاره به اینکه 130 قرارداد با بخش خصوصی و صنعتگران استان تهران منعقد شده گفت: در حال حاضر برآورد ما این است که پایان امسال افتتاح اولین واحد صنعتی را در شهرک صنعتی داشته باشیم و همچنین در پی این هستیم که در بخش دیگری از شهرک صنعتی در اراضی محمدآباد صنایع تبدیلی و گلخانه ای ایجاد شود .
وی با ارائه گزارشی از فعالیت های عمرانی شهرک صنعتی افزود: پست برق سیار شهرک صنعتی به ظرفیت 15 مگاوات از طریق شرکت برق نواحی استان تهران به مرحله اجرا درآمده است. این پست برق علاوه بر اینکه برق شهرک صنعتی را به مدت دو الی سه سال تأمین می کند می تواند به ظرفیت برق شهرستان نیز کمک کند .
اجرای شبکه آب و فاضلاب/ راه دسترسی شهرک مشخص شد
وی در زمینه اجرای شبکه های آب و فاضلاب گفت: شبکه آب و فاضلاب کل اراضی شهرک صنعتی به طول 13 کیلومتر به اتمام رسید و در حال بهره برداری است و همچنین شبکه برق و روشنایی به طول 13 کیلومتر برق و سه کیلومتر روشنایی در حال اجراست .
وی همچنین بیان داشت: در خصوص تأمین آب شهرک نیز قراردادی با شرکت آب و فاضلاب استان تهران منعقد شده است. راه دسترسی شهرک نیز مشخص و مصوب شده و پروژه ای در این خصوص تعریف شده است .
وی در پایان از مدیران ادارات شهرستان به منظور فراهم کردن شرایط حضور سرمایه گذاران در این شهرک صنعتی قدردانی کرد .



فرستنده:محمدامامی
ایمیل فرسننده:quds_tehran_around@yahoo.com

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.