عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه اقدامات شتاب‌زده آل‌سعود از جنایات داعش بدتر است، گفت: عربستان به نیابت از رژیم صهیونیستی، شیخ نمر را به شهادت رساند.

عربستان به نیابت از رژیم صهیونیستی شیخ نمر را به شهادت رساند

به گزارش قدس آنلاین، سیدحسین نقوی حسینی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با مهر، با اشاره به اقدام آل‌سعود در به شهادت رساندن شیخ نمر، گفت: این جنایت رژیم آل‌سعود که بدتر از جنایت داعش است را به شدت محکوم می‌کنیم.

وی با اشاره به این که این اقدام غیرانسانی، غیردموکراتیک و قرون وسطایی تلقی می‌شود، افزود: معتقدیم چنین اقدامی بدعتی برای صدور احکام مشابه درباره علمای جهان اسلام است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: اقدام رژیم آل‌سعود در به شهادت رساندن آیت‌الله نمر و یارانش با جنایات رژیم صهیونیستی مشابه است و به نظر می‌رسد عربستان به نیابت از رژیم صهیونیستی به این‌ اقدام دست زده است.

نقوی حسینی گفت: این اقدامات شتاب‌زده نشان دهنده شکست‌های پی در پی رژیم آل‌سعود در سیاست‌های مداخله‌جویانه آنها در کشورهای یمن، سوریه و عراق است.

نماینده مردم ورامین با بیان اینکه آل‌سعود در معرض سقوط است و به همین دلیل دست به این چنین اقدامات جنایتکارانه‌ای می‌زند، خاطرنشان کرد: جهان اسلام نسبت به اقدام عربستان عکس‌العمل نشان خواهد داد.

وی خاطرنشان کرد: این اقدام رژیم آل‌سعود آنها را در جهان اسلام منزوی کرده و باعث می‌شود شعله‌های این آتش، حکومت آل‌سعود را در خود ببلعد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.