نخستین نشست خبری مسابقه‌ی بزرگ فوتبال بین منتخب فوتبالیست‌های خراسان در مقابل تیم ستارگان فوتبال و هنرمندان ایران در موسسه‌ی خیریه‌ی همدم فتح‌المبین برگزار می‌شود.

نشست خبری مسابقه‌ بزرگ فوتسال در مشهد برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم، نخستین نشست خبری مسابقه‌ بزرگ فوتبال که قرار است روز هفدهم دی‌ماه بین منتخبی از فوتبالیست‌های خراسانی در مقابل ترکیبی از بازیکنان سرشناس فوتبال و هنرمندان ایران انجام شود، با حضور خداداد عزیزی، حسن کامرانی‌فر و خانم حجت (مدیرعامل همدم) برگزار و در زمینه کم و کیف برگزاری مسابقه و برنامه‌های پیش از آن اطلاع‌رسانی خواهد شد.

این مسابقه با حضور بسیاری از بزرگان فوتبال و هنر ایران ازجمله علی دایی، خداداد عزیزی، کریم باقری، علیرضا منصوریان، مهدی هاشمی‌نسب، نیما نکیسا، پژمان جمشیدی، امیرباقری، پژمان بازغی، داوود هاشمی و... انجام و عواید آن برای دختران موسسه‌ی خیریه‌ی همدم هزینه می‌شود.

همچنین قرار است نمایشگاهی از یادبودهای ورزشی داور سرشناس خراسانی(حسن کامرانی‌فر) در روزهای چهاردهم تا هفدهم دیماه برگزار شود.

در آخرین روز این نمایشگاه و پیش از مسابقه‌ بزرگ فوتسال، بخشی از یادبودهای کم‌نظیر حسن کامرانی‌فر، طی مراسم ویژه‌ای به نفع دختران توانجوی موسسه‌ خیریه‌ همدم با عنوان «همت‌ِعالی» به مزایده و فروش گذاشته می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.