صبح امروز در نشست خبری سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر پوستر این مهمترین رویداد سینمایی کشور با تصویری از خسرو شکیبایی هنرمند فقید سینما، تلویزیون و تئاتر کشور رونمایی شد.

پوستر سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر رونمایی شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از سینماپرس، صبح امروز نخستین نشست خبری محمد حیدری دبیر سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر با حضور خبرنگاران و نمایندگان رسانه های گروهی و سید صادق موسوی مدیر روابط عمومی جشنواره امسال در هتل اسپیناس تهران برگزار شد.

محمد حیدری در این نشست طی سخنانی اسامی ۱۱ فیلم پذیرفته شده در بخش مسابقه نگاه نو (فیلم اولی ها) را بدین شرح اعلام کرد:

*ابد و یک روز به کارگردانی سعید روستایی

*ایستاده در غبار به کارگردانی محمد حسین مهدویان

*برادرم خسرو به کارگردانی احسان بیگلری

*پل خواب به کارگردانی اکتای براهنی

*جشن تولد به کارگردانی عباس لاجوردی

*خانه ای در خیابان چهل و یکم به کارگردانی حمیدرضا قربانی

*خماری به کارگردانی داریوش غذبانی

*گیتا به کارگردانی مسعود مددی

*لاک قرمز به کارگردانی سیدجمال سیدحاتمی

*متولد ۶۵به کارگردانی مجید توکلی

*من به کارگردانی سهیل بیرقی

همچنین محمد حیدری دبیر جشنواره‌ی فیلم فجر تاکید کرد که تا ۲۰ دی ماه فیلم‌های بخش‌های مختلف جشنواره در بخش رقابتی معرفی خواهند شد.

وی گفت: هیات انتخاب از ۱۲ آذر کار خود را آغاز کرده و طبق جدول زمان‌بندی تا ۲۰ دی ماه فیلم‌های بخش‌های مختلف جشنواره در بخش رقابتی معرفی خواهند شد.

حیدری با رد بازبینی آثار رسیده به دبیرخانه این رویداد از سوی گروه‌های مختلف تصریح کرد: تنها هیات انتخاب این فیلم‌ها را دیده و درباره آثار رسیده به بخش مسابقه تصمیم گرفتند.

حیدری در ادامه نشست خبری خود از اضافه شدن بخش انیمیشن به سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر خبر داد و اظهار داشت: با توجه به تاکیدات ریاست سازمان سینمایی در جهت حمایت از آثار انیمیشن و توسعه و رشد این نوع آثار و همچنین جشنواره فیلم فجر، بخشی را به آثار تولید شده در این بخش اختصاص داده ایم.

وی با بیان اینکه ۷ فیلم انیمیشن در این بخش حضور دارند، توضیح داد: سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر در راستای حمایت از آثار انیمیشن بخشی را به این آثار اختصاص داده و فیلم‌های حاضر در این بخش با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

شایان ذکر است سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر از ۱۲ تا ۲۲ بهمن امسال در برج میلاد و سینماهای تهران برگزار می شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.