قدس آنلاین: امام جمعه موقت اصفهان با محکوم کردن اجرای حکم اعدام شیخ نمر باقر النمر، رهبر شیعیان عربستان گفت: آل سعود خبیث بدانند از هر قطره خون شیخ النمر ،جوانان انقلابی خواهند رویید و به عرصه دفاع از اسلام خواهند آمد.

از هر قطره خون شیخ النمر جوانان انقلابی می رویند

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، حجت الاسلام محمد تقی رهبر در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما افزود:  اعدام شیخ نمر این عالم مبارز تنها جنایت آل سعود نیست بلکه آنها دستشان به خون مردم مظلوم یمن، افغانشتان ، بحرین و پاکستان نیز آلوده است.
 وی با اشاره به این که دانشمندان ،نخبگان و ائمه جمعه قابل توجهی در کشورما ودر طی پیروزی انقلاب اسلامی شهید شده اند افزود:  قطره های خون شهدا  از جمله شیخ النمردر این راه مقدس به خصوص در رابطه با مبارزه با کفر واستکبار هزاران و صدها نفر جان فشان بسیجی را می رویاند که در راه فی سبیل الله خون پاک شان را نثار کنند.
امام جمعه موقت اصفهان با تاکید بر این که رژیم خونخوار آل سعود با اعدام شیخ النمر گور خود را کند اذعان داشت: این رژیم تاکنون ظلم های بسیاری بر شیعیان کشورش ومردم یمن  انجام داده همچنین در فتنه های تروریست پروری نیز نقش مهمی را ایفا می کند.
وی ادامه داد: رژیم آل سعود به همراه صهیونیست و امریکا مثلث شومی را تشکیل داده اند که  بر خاورمیانه به خصوص کشورهای عربی ظلم و ستم وارد می کنند.
رهبر با تاکید بر این که اقدامات این مثلث شوم آنها را به سمت مرگ و نیستی خواهد برد تصریح کرد: آل سعود برای این که به اربابان خود روحیه بدهد دست به اقدامات وحشیانه و ظالمانه به خصوص در یمن می کند که با جانفشانی ها تمام هیاهوی این رژیم به باد خواهد رفت.
وی با بیان این که هر انقلابی فداکاری و جانفشانی می خواهد افزود: ما برای به ثبات رسیدن انقلاب اسلامی بیش از 300 هزار شهید نثار این انقلاب کردیم.
امام جمعه موقت اصفهان تاکید کرد: تمام کشورهای اسلامی باید در مقابل اقدامات وحشیانه رژیم آل سعود واکنش نشان دهند و حتی در روابط دیپلماسی خود تجدید نظر نمایند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.