قدس آنلاین - ایلام – وحید صدر: مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: افت فشار و قطعی مقطعی گاز ایلام در ۲۴ ساعت گذشته ناشی از تعمیرات پیش بینی نشده در مجتمع پالایش گاز ایلام بود.

تعمیرات پالایش گاز ایلام، علت افت فشار بود

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، روح الله نوریان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما با بیان اینکه در 24 ساعت گذشته با افت فشار گاز در شبکه مواجه شده بودیم، اظهار داشت: این افت فشار بعلت تعمیرات پیش بینی نشده در پالایشگاه گاز ایلام بوجود آمد.

وی با قدردانی از زحمات شبانه روزی پرسنل شرکت گاز ایلام در جهت رفع مشکلات بوجود آمده، افزود: تمامی پرسنل شرکت گاز ایلام با تلاش بی وقفه و شبانه روزی سعی در برطرف کردن مشکل بوجود آمده کردند و خوشبختانه توانستیم پس از 24 ساعت کار شبانه روزی نقص بوجود آمده را مرتفع کنیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام به قطع جریان تولید گاز در مجتمع پالایش گاز ایلام اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: در بیشتر نقاط استان افت فشار مشاهده شده و قطعی گاز مشترکین کاملاً جزیی بوده و این قطعی ناشی از تنظیم نامناسب رگلاتورهای گاز مشترکین بوده است.

روح  الله نوریان با اشاره به اینکه مشترکین ایلامی نگران قطعی گاز نباشند و از این به بعد مشکلی بابت تأمین گاز در استان نخواهیم داشت، افزود: ذخیره سوخت دوم در منازل امری منطقی است، اما مشترکین گاز طبیعی در استان اطمینان داشته باشند که مشکلی برای تأمین گاز طبیعی در استان وجود ندارد.

وی با بیان اینکه متوسط مصرف روزانه گاز در استان ایلام 2 میلیون و 900 هزار متر مکعب است، گفت: در روزهای عادی خروجی میزان گاز psi  250 که در روز گذشته به psi 70 تقلیل یافته که این افت فشار در نقاط مختلف استان خارج از اراده این شرکت بود.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با انتقاد از دوایر مختلف دولتی در عدم صرفه جویی در مصرف گاز طبیعی، تأکید کرد: بر اساس بخشنامه صادره تمامی دستگاه های دولتی بایستی پس از پایان وقت اداری سیستم گرمایشی خود را خاموش کنند که متأسفانه روز گذشته 80 درصد دوایر دولتی از این کار امتناع کرده بودند و به ناچار همکاران ما خود مجبور به قطع گاز ادارات پس از پایان وقت اداری گردیدند.

 نوریان با بیان این مطلب که تمامی زیرساخت های این شرکت آماده خدمت رسانی بی وقفه به مشترکین است، ادامه داد: مشترکین بایستی در فصول سرد سال با عایق کاری منازل خود، از هدر رفت انرژی جلوگیری کنند و با صرفه جویی در مصرف گاز، این شرکت را در ارائه خدمات، یاری رسانند.

وی در پایان یادآور شد: از مشترکینی که در روزهای گذشته با افت فشار و قطعی گاز مواجه شده اند، عذرخواهی کرده و تمام تلاش خود را بکار خواهیم بست تا در روزهای آینده با چنین مشکلی مواجه نشویم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.