حجت الاسلام جواهری درکلاس آموزشی امر به معروف و نهی از منکر گفت: مقام معظم رهبری اعلام نمودند که بزرگترین معروف حفظ نظام است.

بزرگترین معروف حفظ نظام است

به گزارش قدس آنلاین، کلاس آموزشی امر به معروف و نهی از منکر با حضور67 نفر از 30 اداره و سازمانهای مختلف با پیگیری پایگاه بسیج و ستاد امر بمعروف و نهی از منکر سازمان در محل سالن جلسات سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی برگزار شد.

در این کلاس آموزشی حجت الاسلام جواهری استاد دانشگاه فردوسی مشهد و مدرس دوره های آموزشی امر به معروف و نهی از منکر در ادارات گفت: معروفات و منکرات در سطح جامعه، دایره بسیار گسترده ای دارد و نمیتوان در یک جلسه به آن پرداخت. لذا بایستی یاوران ادارات در خصوص دوره های تکمیلی اقدام لازم را انجام دهند.

وی در این کلاس در زمینه احکام، ضرورت، مصادیق و اهمیت امر بمعروف و نهی از منکر مطالبی را ارائه نموده و ابراز داشتند همانگونه که مقام معظم رهبری در ابتدای سال 94 در حرم مطهر رضوی، بزرگترین معروف را حفظ نظام دانستند، از این رو بایستی نهایت تلاش خود را در این مورد بکار بریم.

در این نشست، همچنین حجت الاسلام هاشمی گنابادی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان گفت: اینگونه کلاسها و جلسات بایستی بیشتر برگزار شود چرا که باعث نشاط و شادابی بیشتر خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر وسایل ارتباط جمعی و شبکه های مجازی و ماهواره ها از جنبه منفی بسیار زیاد شده و از طرفی مشغله کاری و زندگی ما نیز باعث شده از آموزشهای مفید و مثبت فاصله بگیریم، لذا اگر انسان در حال یادگیری و کسب اندوخته های مثبت نباشد مثل آب را کد و گندیده خواهد بود و قطعاً نشاط هم نخواهیم داشت. نتیجه اینکه جامعه زنده مستلزم احیای امر بمعروف و نهی از منکر بوده که باعث نشاط نیز خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.