ده‌ها نفر از علمای نجف اشرف امروز با برگزاری تظاهراتی ضمن محکوم کردن جنایت آل سعود در به شهادت رساندن شیخ نمر باقر النمر خواستار تحریم کالاهای سعودی شدند.

 علمای نجف خواستار تحریم کالاهای سعودی شدند

به گزارش قدس انلاین و به نقل از تسنیم،به نقل از رسانه‌های عراق، ده‌ها نفر از علمای نجف اشرف امروز در محکومیت اعدام شیخ نمرباقر  النمر تظاهرات کردند و خواستار تحریم کالاهای سعودی و واکنش بسیار قاطع و جدی دولت عراق در واکنش به این جنایت شدند.

همچنین صدها نفر از طرفداران جریان صدر امروز در نزدیکی منطقه الخضراء در مرکز بغداد تظاهرات کردند و خواستار بسته شدن سفارت عربستان و اخراج سفیر این رژیم شدند. رژیم آل سعود به تازگی سفارت خود در بغداد را بازگشایی کرده است که این اقدام با خشم گسترده محافل مردمی و شخصیت‌های مذهبی و سیاسی عراق روبرو شده است، آنها سفارت عربستان را لانه جاسوسی و مدیریت تروریست‌های تکفیری توصیف کرده‌اند .

یک منبع عراقی به المسله گفت تظاهرات کنندگان برای ورود به منطقه الخضراء تلاش کردند، اما نیروهای امنیتی عراقی مانع آنها شدند.

مقتدی صدر رهبر جریان صدر روز شنبه دوازدهم دی ماه در واکنش به جنایت آل سعود در به شهادت ساندن شیخ نمر باقر النمر روحانی انقلابی عربستانی خواستار تظاهرات خشم علیه آل سعود شد، وی همچنین از دولت عراق خواست از بازگشایی سفارت عربستان در بغداد جلوگیری کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.