منابع عراقی از برگزاری نشست فرماندهان نیروهای داوطلب مردمی عراق درباره جنایت ‌آل سعود در به شهادت رساندن شیخ نمرباقر النمر خبر دادند.

 تحریم، اخراج سفیر و قطع روابط با عربستان مهمترین خواسته مردمی در عراق

به گزارش قدس انلاین و به نقل از تسنیم، به نقل از پایگاه خبری المسله، ابوآلاء الولائی دبیرکل گردان‌های سیدالشهداء از فرماندهان نیروهای داوطلب مردمی عراق از برگزاری نشست گروه‌های مقاومت اسلامی عراق برای بررسی پیامدهای اعدام شیخ نمرباقر النمر روحانی عربستان خبر داد.

وی از توافق تمام گروه‌های داوطلب مردمی برای برگزاری تظاهرات گسترده‌ای خبر دادند که مهمترین درخواستی که در آن مطرح خواهد شد، قطع روابط دیپلماتیک عراق با عربستان سعودی خواهد بود.

الولائی تصریح کرد گردان‌های سیدالشهداء(ع) و جنبش اهل الحق، سازمان بدر و تمام گروه‌های مقاومت اسلامی با حضور هادی العمری و شیخ الخزعلی نشستی را درباره پیامدهای اعدام شیخ النمر با حضور هادی العامری و شیخ یقیس الخزعلی برگزار کردند تا پیامدهای اعدام شیخ نمرباقرالنمر را بررسی کنند.

وی افزود در این نشست درباره برگزاری تظاهرات طی روزهای آینده توافق خواشد که سه مطلب و خواسته در آن مطرح می‌شود که شامل قطع روابط دیپلماتیک با عربستان و اخراج سفیر این رژیم، اعدام سعودی‌های محکوم به اعدام به جرم حمایت از تروریسم و تحریم کالاهای سعودی در عراق است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.