چهارمین نمایشگاه'بانک، بیمه، بورس و فرصت های سرمایه گذاری' بعداز ظهر پنجشنبه در محل شرکت نمایشگاه های بین المللی اصفهان گشایش یافت.

چهارمین نمایشگاه بانک، بیمه، بورس و فرصت های سرمایه گذاری در اصفهان گشایش یافت

به گزارش قدس انلاین و به نقل از ایرنا، این نمایشگاه از 17 تا 20 دی با حضور 60 مشارکت کننده از استان های اصفهان، تهران، گیلان، زنجان، اردبیل و خوزستان در محل نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان و در سه هزار و 500 مترمربع فضای نمایشگاهی برگزار می شود.
معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان اصفهان در آیین گشایش این نمایشگاه در جمع خبرنگاران گفت: امسال پس از دو سال وقفه، چهارمین نمایشگاه بورس و بیمه در اصفهان افتتاح شد.
شهرام رییسی افزود: سرمایه گذاری، موتور متحرک و مولد رشد اقتصادی است که معیشت مردم به آن بازمی گردد.
وی افزایش توان اقتصادی یک کشور را منوط به افزایش توان سرمایه گذاری آن دانست و اظهار کرد: سرمایه گذاری باعث پیشرفت کشورها می شود.
وی هدف اصلی از برپایی این نمایشگاه را تقویت توان سرمایه گذاری با تقویت بانک، بیمه و بورس خواند و افزود: افزایش توان سرمایه گذاری، شاه بیت همه غزل های این روزهای کشور است.
رییسی در باره مالیات گفت:برای توسعه کشور راهی جز وابستگی درآمدهای دولت به مالیات نداریم.
*** فرش قرمز برای سرمایه گذار داخلی پهن نکردیم***
مدیر اجرایی چهارمین نمایشگاه بانک، بیمه، بورس و فرصت های سرمایه گذاری اصفهان نیز در جمع خبرنگاران گفت: بزرگترین مشکل سرمایه گذاری در استان این است که چند نهاد در باره این موضوع کار می کنند.
مجتبی متقی افزود: مقرر بود پنجره واحد سرمایه گذاری در استان ایجاد شود اما هنوز قسمت های مختلفی در باره آن بصورت مجزا کار می کنند.
وی با بیان اینکه واحد کردن متولی رسیدگی به سرمایه گذاری در سایر استان ها اتفاق افتاده است، اظهار کرد: امیدواریم هرچه زودتر این اتفاق در اصفهان نیز بیفتد.
وی همچنین تاکید کرد: تا زمانی که فرش برای سرمایه گذار داخلی پهن نکنیم نمی توانیم سرمایه گذاری خارجی را جذب کنیم.
متقی با اشاره به اینکه ما هنوز این فرش قرمز را برای سرمایه گذار داخلی پهن نکرده ایم، افزود: لازم است قوانین تسهیل کننده بیشتری در این زمینه تصویب و اجرا شود.
وی همچنین خاطرنشان کرد: امسال بورس اوراق بهادار اصفهان در نمایشگاه بانک، بیمه، بورس و فرصت های سرمایه گذاری شرکت نکرد و اعلام کرد که شرکت در نمایشگاه های استانی در اولویت آن نیست.
معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان نیز گفت: حدود 92 درصد از صنایع استان ما، صنایع کوچک و متوسط است که برپایی این نمایشگاه ها و جذب سرمایه گذار در توسعه فعالیت آنها موثر است.
امیر حاجی پور افزود: شرکت شهرک های صنعتی تا هفت سال پیش بیشتر به کارهای زیرساختی می پرداخت اما در این مدت بیشتر به توسعه و برنامه های نرم افزاری پرداخته است.
معاون بانک قرض الحسنه رسالت استان اصفهان نیز در حاشیه آیین افتتاح این نمایشگاه در جمع خبرنگاران گفت: این بانک به عنوان نخستین قرض الحسنه خصوصی کشور فعالیت می کند.
صادق جعفریان، روش های بانکداری این بانک را شامل مشتری فردی و بانکداری اجتماعی برشمرد و افزود: در بانکداری اجتماعی خدمات به مشتریان بصورت گروهی ارائه می شود به این صورت که به جای اینکه تک تک کارکنان یک نهاد یا موسسه به بانک مراجعه کنند ما در محل کار آنها خدمات را ارائه می کنیم.
ساعت بازدید از نمایشگاه بانک، بیمه، بورس و سرمایه گذاری 15 تا 21 است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.