امسال با تولید چند انیمیشن در سینمای ایران به نظر می‌رسد حضور این آثار در جشنواره فیلم فجر جدی‌تر شده و هفت اثر متقاضی حضور در این رقابت هستند.

سورپرایز امسال جشنواره فیلم فجر

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرنگار مهر، در حالی که امسال یکی از خبرسازترین نکات سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر حضور پررنگ انیمیشن‌ها و همچنین امکان اختصاص بخش مجزا به آنها است، این امکان وجود دارد که مرحله انتخاب آثار برای انیمیشن‌ها درنظر گرفته نشود و همه متقاضیان به بخش داوری راه پیدا کنند. تا امروز مشخص نشده است که نحوه داوری‌ها چگونه خواهد بود و چه تعداد جایزه و سیمرغ به برگزیدگان اهدا خواهد شد.

در حالی که محمد حیدری دبیر سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر از تقاضای ۷ انیمیشن برای شرکت در این دوره از جشنواره خبر داده بود تا امروز بیشتر نام انیمیشن های «بازگشت» و «ناسور» شنیده شده بود ولی پیگیری‌های  حاکی از آن است که انیمیشن‌های «آیه‌های بی قراری»، «در مسیر باران»، «بازمانده»، «قلب خورشید» و «نبرد خلیج فارس ۲» از جمله متقاضیان شرکت در این دوره از جشنواره هستند.

انیمیشن «ناسور» به کارگردانی کیانوش دالوند، «بازگشت» به کارگردانی محمد همدانی، «آیه‌های بی قراری» به کارگردانی مجید اسماعیلی، «در مسیر باران» به کارگردانی حامد کاتبی، «بازمانده» به کارگردانی احسان طاهری، «قلب خورشید» به کارگردانی احمد علمدار و «نبرد خلیج فارس ۲» به کارگردانی فرهاد عظیما ساخته شده‌اند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.