معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی با تکذیب توقف پروازهای بین بحرین و ایران گفت: با وجود اعلام برخی رسانه‌‌های خارجی مبنی بر توقف پروازهای ایران ـ بحرین، همه این پروازها کماکان برقرار است.

همه پروازهای بحرین به ایران برقرار است

به گزارش قدس آنلاین، محمد خداکرمی در گفت‌‌‌وگو با فارس، اظهار داشت: پس از اقدامات اخیر عربستان مبنی بر قطع روابط دیپلماتیک ‌با ایران، از برخی رسانه‌های خارجی شنیدیم که کشور بحرین نیز مدعی شده است پروازهای خود به‌ ایران را متوقف کرده است.

وی با تکذیب ادعای منامه در قطع پروازهای خود به ایران، افزود: تا این لحظه هیچ نامه رسمی از سوی سازمان هواپیمایی بحرین مبنی بر توقف پروازهای ایران به این کشور و از آنجا به ایران دریافت نکرده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه همه پروازهای ایران به بحرین و از بحرین به تهران، مشهد و شیراز برقرار است، گفت: هر سه شرکت هواپیمایی گلف‌ایر، ایران‌ایر و زاگرس در حال انجام پروازهای خود بین ایران و بحرین هستند.

به گزارش فارس با وجود ادعای برخی از رسانه‌های خارجی و ادعای مسئولان کشور بحرین مبنی بر توقف پروازهای ایران و بحرین، عضو هیئت مدیره شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) نیز در این‌باره به فارس گفت که: همه پروازهای بین ایران و بحرین برقرار است.

بنا به گفته سیدی کشور بحرین روزانه یک پرواز به فرودگاه امام خمینی (ره) دارد و این پرواز همچنان برقرار است.

وی با بیان اینکه بحرینی‌ها هفته‌ای 6 پرواز به تهران دارند، ادامه داد: شنیده شد که کشور بحرین ادعا کرده است پروازهای خود را ایران کنسل کرده است در صورتی که این پرواز‌ها جریان دارد و هیچ اعلام رسمی و مکتوبی از سوی سازمان هواپیمایی بحرین در این‌باره دریافت نکرده‌ایم.

‌عضو هیأت مدیره شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) با بیان اینکه روزانه 160 تا 190 پرواز در فرودگاه امام خمینی (ره) انجام می‌شود، گفت: قطعاً در صورت قطع یک پرواز هم اختلالی در جابه‌جایی مسافران رخ نخواهد داد.

روز گذشته پایگاه خبری سی اچ اویشین، به نقل از اداره امور هواپیمایی کشوری وزارت حمل و نقل بحرین اعلام کرد: همه پروازها بین این کشور و ایران متوقف شده است و این اداره با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده است که تصمیم اخیر دولت بحرین در قطع روابط دیپلماتیک با ایران موجب شده تا شرکت‌های هوایی گلف‌ایر، ایران‌ایر و زاگرس ایرلاین همه پروازهای خود بین دو کشور را متوقف کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.