فراخوان نمایشگاه سراسری پوستر «شهید شیخ نمر باقر النمر» توسط انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس با مشارکت نهضت مردمی پوستر انقلاب اعلام شد.

 فراخوان نمایشگاه پوستر شهید باقر النمر منتشر شد

به گزارش قدس انلاین، به نقل از تسنیم، در پی شهادت آیت الله شیخ «نمر باقرالنمر» و در خصوص روشنگری پیرامون رویدادهای قبل و بعد از شهادت این شخصیت مجاهد در عربستان، نمایشگاه سراسری پوستر «شهید شیخ نمر باقر النمر» به همت انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس با مشارکت نهضت مردمی پوستر انقلاب برگزار می‌شود.

موضوعات این فراخوان شامل شهید شیخ نمر باقرالنمر، شیخ احمد یاسین، سمیر قنطار و شیخ ابراهیم زکزاکی است.

دبیرخانه نمایشگاه سراسری پوستر «شهید شیخ نمر باقر النمر» اعلام کرد: آثار ارسالی به این فراخوان می‌تواند به صورت فردی یا گروهی باشد و ابعاد پوستر‌ها باید در قطع 50 در 70 سانتی‌متر به صورت عمودی تنظیم شوند.

آثاری که به شیوه آنالوگ یا طراحی دستی انجام می‌شود، باید با دقت بالا و حفظ کیفیت اثر اسکن شود و هر شرکت‌کننده می‌تواند حداکثر 5 اثر ارسال کند.

مهلت ارسال آثار تا ساعت 24 روز شنبه هفدهم بهمن ماه خواهد بود و شرکت‌کنندگان آثار خود را می‌توانند به نشانی info@resistart. ir ارسال کنند.

به سه نفر بر‌تر این نمایشگاه تندیس و لوح تقدیر ارائه می‌شود و همچنین به همه شرکت کنندگان که کارشان به نمایشگاه راه یابد، لوح تقدیر ارائه خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.