قدس آنلاین - ایلام: استاندار ایلام گفت: در دیدار با معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، ایشان قول مساعد برای پرداخت خسارت های سیل ایلام تا دو ماه آینده را دادند.

پرداخت خسارت های سیل ایلام تا ۲ ماه آینده

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، محمدرضا مروارید در حاشیه بازدید از طرح‌های آبخیزداری استان ایلام با بیان اینکه سیل اخیر در استان ایلام خسارت‌های بسیاری به بار آورده است، اظهارداشت: بعد از سیل اخیر و خرابی‌های ناشی از سیل ضرورت ایجاد و ترمیم سیل بند‌ها اهمیت داشت که با تلاش منابع طبیعی استان اکنون شاهد اتمام کار چهار حوزه از پنج حوزه آبریزهای اصلی شهر ایلام هستیم.

وی با اشاره به اینکه آقای نوبخت معاون رئیس جمهور برای پرداخت خسارت های ناشی از سیل آبان ماه تا دو ماه آینده قول همکاری لازم را دادند، افزود: این سیل بیش از 10 هزار میلیارد ریال خسارت به استان وارد کرد که امیدواریم به زودی اعتبارات لازم برای بازسازی خسارت‌ها پرداخت شود.

استاندار ایلام به خسارت سیل اخیر ایلام به بیش از 540 کانون تهدید زا در طرح‌های آبخیزداری اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: منابع طبیعی در بیش از 120 کانون تهدید اصلی خشکه چینی، گاویون بندی را در مقیاس 10هزار متر مکعب به انجام رسانده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.