قدس آنلاین لرستان-در جلسه ستاد احیاء ظرفیت های راکد وضعیت ظرفیت های راکد استان مورد بررسی قرار گرفت که مقررشد فرصت یک ماهه ای به سرمایه گذاران برای احیاء آنها داده شود.

فرصت یک ماهه برای احیاء ظرفیت های راکد

به گزارش قدس آنلاین از خرم آباد،  استاندار لرستان در جلسه ستاد احیاء ظرفیت های راکد با اشاره به کارخانه ژنراتور سازی گفت: کارخانه ژنراتور سازی که هفت سال به صورت راکد مانده  که قرار است تغییر کاربری در آن صورت گیرد . هوشنگ بازوند اظهار داشت: این شرکت باید ظرف مدت 45 روز سرمایه گذاری جهت احیاء کارخانه معرفی کند که در غیر این صورت نسبت به تملک آن اقدام خواهد شد.

 وی در ادامه با اشاره به کارخانه خمیر مایه دورود افزود: این کارخانه نیز به مدت هفت سال راکد مانده است که قیمت آن جهت واگذاری 15 میلیارد تومان می باشد . استاندار لرستان تصریح کرد : شرکت سرمایه گذار امید نسبت به پنج طرح که قبلاً با آنها هماهنگ شده است، یکی را انتخاب و جهت سرمایه گذاری اقدام کند.

 بازوند در پایان عنوان کرد: یک واحد راکد که در سال 82 از جهاد کشاورزی خریداری شده بود که هم اکنون راکد است .

استاندار بیان کرد: این واحد که متعلق به یک سرمایه گذار است که مقرر شده است در یک فرصت کوتاه طرح پلیمری راه اندازی کند که در غیر این صورت آن را به کشت و صنعت لرستان واگذار نماید .

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.