قدس آنلاین: ۳ پروژه عمرانی، فرهنگی با حضور شهردار اصفهان و اعضای شورای شهر، متعمدان محل و خانواده شهدا به بهره‌برداری رسید.

پروژه های عمرانی در منطقه ۱۵ اصفهان افتتاح شد

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، این پروژه ها شامل بوستان شهرک مروارید، فرهنگسرای گورت و فرهنگسرای محله قصر در این منطقه بود.
عملیات اجرایی مجموعه فرهنگی – ورزشی گورت واقع درخیابان جی شرقی – خیابان فرهنگ با مساحت یک هزار و 420 مترمربع با هزینه ای بالغ بر 20میلیارد ریال احداث شده است.
فرهنگسرای قصر واقع در خیابان جی شرقی- مقابل کارخانه قند با مساحت 750مترمربع با اعتباری بالغ بر 2میلیارد و 500 میلیون ریال اجرا شده است.
بوستان شهرک مروارید واقع در خیابان جی شرقی به مساحت 750مترمربع و با هزینه ای بالغ بر 10میلیارد ریال تکمیل شده است.

​شهردار اصفهان در حاشیه مراسم بهره برداری از پروژه‌های منطقه 15 شهرداری اصفهان در جمع خبرنگاران گفت: همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری پس از تصویب برجام برای اولین بار در کلانشهر اصفهان برگزار می‌شود.

مهدی جمالی‌نژاد اظهارکرد: در سال‌های اخیر دو شهر رهنان و خوراسگان به اصفهان الحاق شده و اکنون مناطق 11 و 15 اصفهان را تشکیل می‌دهند.
وی افزود: با الحاق این دو شهر به اصفهان پروژه‌های خوبی در راستای افزایش سرانه‌های خدماتی در جهت پیشرفت دو منطقه 11 و 15 تعریف و اجرا شده است.
شهردار اصفهان تصریح‌کرد: امروز نیز در دهمین هفته افتتاح پروژه ها، 3 طرح عمرانی و فرهنگی در محلات کم برخوردار منطقه 15 شامل محلات گورت، قصر و شهرک مروارید به بهره برداری رسید.  
جمالی‌نژاد تاکید‌کرد: مردم متدین و ولایت‌مدار منطقه 15 مشارکت خوبی با شهرداری منطقه دارند.
وی با اشاره به اینکه در طرح هر هفته چندین افتتاح از خانواده شهدای آن منطقه تجلیل می‌شود، گفت: امیدواریم با اجرای این پروژه‌ها سرانه‌های خدماتی از جمله ایجاد بوستان های محلی، زمین های ورزشی، مجموعه های فرهنگی ، فرهنگسراها و ... در محلات محروم منطقه 15 ارتقا یابد.
شهردار اصفهان افزود:در آینده نیز مجموعه‌های فرهنگی برای بانوان این منطقه لحاظ می شود.
 
وی با اشاره به اینکه پروژه‌های شهری در دو قالب در محلات اجرا می‌شود، خاطرنشان‌کرد: برخی از پروژه های از سوی شهرداری اجرا و برخی دیگر به صورت مشارکتی با بخش خصوصی انجام می‌شود.
شهردار اصفهان با اشاره به اینکه به دنبال جذب سرمایه‌گذار داخلی و خارجی هستیم، اظهارکرد: در این راستا برای اولین بار همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری پس از تصویب برجام در کلانشهر اصفهان برگزار می‌شود.
جمالی‌نژاد ادامه‌داد: بر این اساس 64 پروژه در مناطق 15 گانه شهر اصفهان برای جذب سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی تعریف شده است.
وی به نهضت آسفالت معابر اشاره کرد و گفت: نهضت آسفالت معابر امسال با جدیت اجرا شده و اکنون به دلیل سردی هوا این پروژه به کندی پیش می رود البته در ماه پایانی سال دوباره این موضوع با جدیت پیگیری می‌شود.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.