قدس آنلاین - یزد: استاندار يزد گفت: ضروري است در مقابل رأي مردم احساس مسئوليت داشته باشيم و از امانت آن‌ها صيانت كنيم تا جامعه بااحساس مسئوليت و اعتماد كامل در دو انتخابات پيش رو شركت نمايد

 صيانت از آراي مردم و حفظ آبروي داوطلبان مجلس  ضروری است

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، سید محمد ميرمحمدي  در نشست ستاد انتخابات استان اظهار داشت: شايسته است با افزايش اعتماد عمومي به كارگزاران نظام جمهوري اسلامي زمينه حضور گسترده مردم در انتخابات پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبري و دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي در اسفندماه سال جاری را فراهم كنيم.

وی افزود : مقام معظم رهبري به‌حق الناس بودن رأي مردم تأكيد فراواني نموده‌اند و صيانت از آراي مردم و حفظ آبروي داوطلبان مجلس خبرگان رهبري و مجلس شوراي اسلامي از اصلی‌ترین وظايف ما است.

ميرمحمدي ثبت‌نام حداكثري داوطلبان براي دو انتخابات مهم پيش رو را از نقاط عزت و قوت نظام دانست و افزود: اين اعلام آمادگي حداكثري داوطلبان چه ازلحاظ تعداد و كميت و چه ازنظر كيفيت مدارك تحصيلي و تجارب كانديداها در اين دوره از انتخابات بسيار باارزش و موجب اقتدار نظام است.

استاندار تصريح كرد: خوشبختانه هیئت‌های اجرايي استان با حفظ امانت‌داری و آبروي افراد و بدون تعارف با داوطلبان صلاحیت‌ها را بررسي كردند و به لطف پروردگار متعال در اين مرحله اتفاق خوبي رقم خورد.

وی افزود: هیئت‌های اجرايي استان متشكل از افرادي متعهد، متدين، علاقه‌مند به‌نظام و انقلاب اسلامي هستند كه فارغ از گرایش‌های سياسي و در چارچوب قانون به وظايف خود به‌طور كامل عمل كردند.
این مسئول اظهار داشت: اميدواريم هیئت‌های نظارت و شوراي نگهبان نيز با دقت لازم صلاحيت افراد را بررسي و زمینه برگزاري انتخاباتي سالم را فراهم كند زيرا تضمين سلامت كامل انتخابات وظيفه مشترك ستاد انتخابات استان و هیئت نظارت شوراي نگهبان است.
ميرمحمدي تصریح کرد: بايد نسبت به محل استقرار شعب و شعبه‌های سيار نهايت نظارت و دقت انجام شود تا خدای‌نکرده کوچک‌ترین شبهه‌ای در رابطه با برگزاري سالم انتخابات به وجود نيايد.

استاندار يزد در پايان سخنان خود اطلاع‌رسانی شفاف و صحيح به مردم توسط رسانه‌های مكتوب و مجازي استان را در دو انتخابات پيش رو بسيار مهم دانست و افزود: لازم است بااطلاع رساني مناسب ضرورت حضور در انتخابات براي جامعه تبيين شود و مردم آگاه شوند كه حضور آن‌ها درصحنه انتخابات می‌تواند چه نقش مهمي در ارتقاء جايگاه و منزلت نظام جمهوري اسلامي ايران در سطح دنيا، پيشبرد امور كشور و امنيت جامعه داشته باشد..

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.